21 Aralık 2013

Ay Hadi İnşallah!

Merhabaa :) Bugün bitirdiğim kitabı anlatacağım sizlere. Bildiğiniz gibi Pucca Günlük bir seri. Yeni kitap Ay Hadi İnşallah! ise serinin 4. kitabı. Pucca,bloggerlığın yaygın olmadığı yıllarda blog tutmaya başlamış ve daha sonra blogunda yazdıkları daha çok kitlelere ulaşmış ve blogundaki postlar kitaplaşmaya başlamış. Açıkçası evet edebi bir değeri yok, imla hataları vs gırla. Yani,geliyor gidiyor değil gelio gidiyo tarzı yazımlar var fakat kitabı zaten konusunu ve önceki kitaplarını okumuş biri olarak okuyor iseniz, zaten bu tarz şeylere takılmıyorsunuz.

Kitap, Pucca ve Ceri'nin bir psikologda, dertlerine çözüm  edinmeye çalışmaları ile başlıyor. Pucca, ilişkilerini  anlatıyor ve kitap yine aynı psikologun odasında sona eriyor. Açıkçası kimi zaman Ceri'ye kimi zaman Pucca'ya kızdım ama yine eğlendiğim bir kitap oldu. Araya girenler olmadı değil. Hele Pucca'nın falında çıkan "ADAM" :) Bakalım yeni kitapta bizi neler bekliyor olacak :)

Olmasını istediğiniz her şey için benden bir AY HADİ İNŞALLAH!  :)


Yazar:Pucca

Yayınevi:Okuyan Us Yayınları

Sayfa Sayısı: 332

Baskı Yılı: 2013


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...