26 Aralık 2013

Dublin Caddesi






Jocelyn(Joss) Butler,14 yaşında iken, bir gün sınıfına gelen polislerden tüm ailesinin bir kazada öldüğünü öğrenir. Ve bu olaydan sonra Joss,18 yaşına kadar koruyucu ailelerin yanında yaşar.

Aradan geçen 8 yıl neticesinde Jocelyn, Abd'den İskoçya'ya taşınır. Burada bir ev arkadaşı ararken Dublin Caddesi'nde bir ev bulur ve ev arkadaşı ile tanışıp,konuşmaya gider.

Dublin Caddesindeki bu eve giderken taksiye biner,takside bir yabancı vardır: Jocelyn'in deyimi ile: Takım Elbise.

Daha sonra anladığımız üzere, Takım Elbise yani Bredan Carmichael, Jocelyn'in Dublin Caddesindeki ev arkadaşı Ellie'nin kardeşidir :)

Bu noktadan sonra Jocelyn ve Bredan arasında bir elektriklenme başlar,ve bir anlaşma yaparlar. Bakalım anlaşma bitiminde ne olacak,işler düşünülen şekilde mi olacak :)

Kitabı beğendim, ama ana karakter olan Jocelyn'i sevmedim. Braden başarılı bir karakterdi.

Bazı kitaplarda ben yan karakterleri daha bir istekle okuyor,onların hikayesini daha çok merak ediyorum. Burdada aynısı oldu, Ellie ve Adam'ı okurken daha bir merakla okudum :)

Dex yayınlarından okuduğum ilk kitap,Dublin Caddesi oldu. Farklı bir soluk isteyenler için okunabilir bir kitap.

Yazar:Samantha Young

Çevirmen:Deniz Ece

Yayınevi:DEX

Sayfa Sayısı: 364

Baskı Yılı: 2013



2 yorum:

  1. Ay ben bu kitabı okurken Adam'a ne sinir olmuştum :D Adam'a mı yoksa Joss'a mı daha çok sinir oldum karar veremedim bak şu an :D
    Ama bay takım elbise favorimdi tabiki de :D

    YanıtlaSil
  2. Valla ben Joss'a daha çok sinir oldum ne yalan söyleyeyim :) Bu arada devam kitaplarında Adam-Ellie var dimiii, kaç zamandır ana karakterlerden ziyade yan karakterler daha çok ilgimi çekiyor :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...