4 Aralık 2013

Şahane Gelin (Zoraki Koca Şahane Gelin Serisi-1)

Uzun bir aradan sonra merhaba!!

Vizelerimin yoğunluğundan ötürü paylaşım yapamadım bir süre,fakat yeni kitap yorumum ile tekrar blogumdayım.

Okuduğum kitap Fatih Murat Arsal'ın daha önce e-book şeklinde bölüm bölüm yayınladığı, günümüzde ise Ephesus Yayınları etiketi ile kitapçılarda yer alan kitabı Şahane Gelin.


Kitabımızın başlangıcında, 18 yaşında genç bir kız olan Gülay bir trafik kazası sonucu ağır yaralanıyor,ve kendine geldiğinde istemediği bir evliliğin ortasında buluyor kendini. Kocası ise trafik kazasını yapan Osman adlı gizemli adam. Osman bu evliliğe karşı iken,aralarında 14 yaş bulunan bu küçük kızla evleniveriyor,hemde zoraki bir evlilik bu!

Bu girişten sonra, ikilinin arasındaki kavgaları,boşanma sürecini,ailelerini,arkadaşlarını ve en önemlisi birbirlerine olan duygularını okuyoruz.

Acaba Gülay ve Osman arasında bir aşk olacak mı? İkili boşanacak mı?





Yazar:Fatih Murat Arsal

Yayınevi:Ephesus Yayınları

 Sayfa Sayısı: 432

Baskı Yılı: 2013

5 yorum:

  1. Kendi Spoiler dolu yorumlarımdan sonra senin ser verip sır vermeyişine şaştım doğrusu :D Ketum şey seni...
    Ben de bu kitabı pdf'den okumuştum, yayınevi basmadan önce. Tipik bir FMA kitabı bence...
    Kapak görselini nasıl sence, ben hiç beğenmedim

    YanıtlaSil
  2. Kapak görseli çok Avrupai kaçmamış mı :) Kız güzel ama bence :D
    Ben sanki azcık spoiler veriyormuşum gibi geliyor :D
    Hiç sevmiyorum çünkü,bazı bloggerlar tüm kitabı anlatıyor,bırak okuyan isterse alır-okur :)

    YanıtlaSil
  3. Hahahhh :D Ben de bazen yapıyorum onu, anlatıyorum da anlatıyorum kitabı, ne yapayım gevezeyim sanırım biraz :)))
    Kapak kızı güzel olmaya güzel de ben bu tarz kapaklardan hazetmiyorum sanırım :(

    YanıtlaSil
  4. kızım seni demiyorum beeennn :D hatunun biri var,bildiğin giriş gelişme sonuç anlatıyor yani Allah ne verdiyse :D

    YanıtlaSil
  5. ahahhhhh :D öğrenirim sonra o hatunu :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...