14 Aralık 2013

Yeni Kitaplar-1

Merhaba,bugün sizlere son zamanlarda yapmış olduğum kitap alışverişlerimden bahsedeceğim.



 Nora Roberts kitapları, gelin serisinin ilk 2 kitabı. Ben Beyaz Düşler'i pdf formatında okuyup,kütüphanemde yer almasını istediğim için aldım,yorumu blogumda var. 2. kitabını aldım,henüz okumadım.

Çikolata ve Küçük Kadınlar, her zaman alışveriş yaptığım kitapçının, tezgahtaki 4 kitap 10 tl kampanyasından alındı. Aslında o kısma pek bakmıyordum, kardeşimle son gittiğimizde, o kısımdan 2 kitap beğendi, bende 2 tane beğenince almış olduk :)

Şans Bilekliği, yazarın aynı yayınevinden çıkan Rüzgarla Gelen kitabını okumuş ve çok beğenmiştim. Yeni kitabının konusunu sevdim :)

Sevgilimden Son Mektup, aynı şekilde yazarın yayınlanan ilk kitabı Senden Önce Ben'e bayılmış biri olarak 2. kitabını  aldım.

Peri Masalı, Feniks Yayınlarından çıkmış bu kitabı merak ediyordum,uygun fiyata bulunca aldım.

Çöl Çiçeği, bu kitabı daha önce bir blogda görmüştüm,fakat hangisi idi hatırlamıyorum, çok etkisinde kalmıştım,ve uzun aramalarım sonucu buldum ve aldım.

Sophie Kinsella'nın çok koyu bir fanatiği olduğumu daha önce söylemiş miydim ? Söylemediysem ayıp etmişim :) Kendisi çik-litin kraliçesidir. Ve Artemis Yayınlarını takip etme sebebimdir.

Tanrım Keşke İncecik Olabilseydim-Jane Green-Kelebek Yayınları bu kitabı bulmam o kadar zor oldu ki,anlatamam.Çok aradım, çok emek verdim,aldığım günden beri kıyamadım okumaya. Bildiğiniz gibi Kelebek Yayınları,kapandı malesef,ve bu yayınevinin kitapları ancak sahaflarda bulunabiliyor. Bronz Atlı'yı aynı şekilde bulmuştum.

3 yorum:

  1. merakla bekliyorum yorumlarını canım :D
    Ben de Sophie Kinsella'yı alıyorum bu hafta ama sınav yaklaştı okuyamayabilirim :/

    YanıtlaSil
  2. Sanırım bende okuyamayacağım be kuzum bu ara :( :( Aslında çok uzuuuuuuuuuuun bir süre kitap almamamız lazım fakat duramıyoruz :(

    YanıtlaSil
  3. ya sürekli yeni bir şeyler çıkıyo, ister istemez almak istiyoruz, okumak istiyoruz. Biz sonuna kadar haklıyız aslında :D ama zaman da yaratabilmek lazım... Bakalım, Sophie'yi sınav bitimine saklıyorum, doya doya gülerim :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...