21 Ocak 2014

Senden Önce Ben




Varlıklı,yakışıklı,maceraperest bir kişilik olan William Traynor, hareketli bir yaşantıya sahiptir. En büyük tutkusu motorsiklettir.

2007 senesinde, çok yağmurlu bir günde, Will'e bir motorsiklet çarpar ve Will kötürüm kalır.

Louisa Clark, neşeli,hayat dolu, 26 yaşında genç bir kızdır. Anne,baba,dede,kardeş,yeğen hep birlikte yaşamaktadırlar. Lou, saplantı derecesinde spor seven bir sevgiliye sahiptir.

Louisa, son  6 yıldır çalıştığı kafe kapanınca işsiz kalır,iş bulma kurumuna giderek kendine uygun iş aramaya başlar. Görevli, hasta bakıcılığı yapıp yapamayacağını sorar, Lou onaylar. Bakılacak hasta, Willdir.

İş tanımına sadece Will ile arkadaşlık etmek,onu neşelendirmek dahildir. Ve iş anlaşması 6 ay ile sınırlıdır. Lou, anlaşmanın niçin 6 ay olduğunu öğrenmek için çok çabalar.

Will,kaza sonucu huysuz bir kişiliğe bürünür. Bu anlamda Lou için işler zordur.

Lou, elinden gelenin daha fazlasını yapar ve Will ile güzel zaman geçirmeye başlarlar. Will,hayata biraz daha olumlu bakmaya başlar. Fakat Lou, Will'in  planını öğrendiğinde iş anlaşmasının neden 6 ay ile sınırlı olduğunu öğrenir. Ve bu süreçten sonra Lou, Will için çabalamaya devam eder
Bu noktadan sonrası spoiler olacağı için burada duruyorum :)





2013 yılında okuduğum en güzel kitaplardan biri idi SENDEN ÖNCE BEN. Duygulanıp,gözyaşlarınızın aktığını farkettiğinizde, romanın bir yerinde müdahale edip, işleri değiştirmek istiyorsunuz fakat olmuyor. Kahramanlarımız o kadar gerçekçi ki.

Dram tarzı kitapları okumayı sevenler ve hala okumamış olanlar için tavsiyemdir.




Yazar:Jojo Moyes

Çevirmen:Ayşe Görür

Yayınevi:Pegasus

Sayfa Sayısı: 480

Baskı Yılı: 2013

3 yorum:

  1. kuzummm bu kitap beni öyle ağlattı ki :( hele o son sayfadaki mektubu var ya hıçkırarak okumuştum...
    postu okuyunca dedim ki 'spoiler sevmez yorumcu' :)
    azıcık detay ver detay okumayı düşünenler için :D

    YanıtlaSil
  2. Bende ağlamıştım bu kitapta, ciddi anlamda dram dalında kaliteli bir kitap. Elbette zevkler farklıdır ama dram türünü seven bir insan olarak çok beğendiğim bir kitaptı. Napayım sevmiyorum spoiler :( Aslında azcık daha yazabilirmişim evet :D :D

    YanıtlaSil
  3. yaz yaz valla :D sen böyle kısa kısa anlatınca ben kendi çenemden utanıyorum :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...