5 Şubat 2014

İlk Defa



Üç kitaplık bir serinin ilk kitabı olan İlk Defa'yı beğendim.

Son zamanlarda popüler olan genç-yetişkin,romantik tarzda diyebiliriz kategori olarak.

Kitabımız, Bliss Edwards adlı 22 yaşında,Tiyatro bölümü son sınıf öğrencisi kızımızın, en yakın arkadaşı Kelsey  ile eğlenmek için bir bara gitmesi ile başlıyor.

Bliss, barda biri ile tanışıyor : Garrick ile. Ve güzel bir sohbet geçiyor aralarında. Yakınlaşıyorlar fakat Bliss, korkuları sebebi ile Garrick'i bırakıp gidiyor.

Okula gittiğinde derse girecek öğretim görevlisinin değiştiğini öğreniyor, ve bu kişi kim çıkıyor! Barda tanıştığı, William Shakespeare üzerine konuştukları o yakışıklı yani Garrick Taylor  :)

Bliss'in bir diğer yakın arkadaşı Cade çıkıyor karşımıza birde. Bakalım bu süreçten sonra Garrick-Bliss arasında neler oluyor?



Kitap ile ilgili eleştirim, karakter betimlemesindeki eksiklik olacak. Çünkü, karakteri gözümün önünde canlandıramadım, tek eksiği bu bence kitabın. Geri kalan her şeyin dozunda olduğunu düşünüyorum

Çevirisi güzeldi, sayfa düzeni,punto büyüklüğü güzeldi. Türü sevenler için, iyi bir örnek olacaktır İlk Defa.


Kitap bir seri dahilinde demiştim,şu an sadece ilk kitabı çıktı ülkemizde.

1.Losing it( İlk Defa)
 2. Faking it
 3. Finding it 



Yazar: Cora Carmack
Orijinal Adı: Losing It
Çeviri: İmge Tan
Yayınevi: Pena Yayınları
 Basım:  2014



 Kitaba puanım 5 üzerinden 4 oldu :)




2 yorum:

  1. ben de okumaya başladım :) belki biter yarına :)

    YanıtlaSil
  2. bitir hemen, bekliyorum yorumunuu :) ama eminim seveceksinnn kiiiiiiii :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...