2 Şubat 2014

Yeni Kitaplar-2

İyi haftasonlarıı :)

Son 1.5 haftada yapmış olduğum alışverişleri paylaşacağım bugün.



Öncelikle Ayşe Kulin- Hayal alındı. Ayşe Kulin, benim çok sevdiğim bir yazardır,hatta favori 5 yazar sıralamama dahildir. Dün Kurt Seyt ve Murka'yı almaya gittiğimde kitapçının vitrininde gördüm ve hemen aldım.

Kırık Camlar Üzerinde Dans kitabı ise, çıktığı günden beri konusu ile aklımda olan bir romandı. Nihayet buldum ve edindim.

Babamı Beklerken, yeni bir yayınevi olan Parodi Yayınları'nın bir kitabı. Konusu ve kapağında yer alan ödüllü kitap olduğuna dair yazılar ile ilgimi çekti diyebilirim.

Kurt Seyt & Shura - Kurt Seyt & Murka, bu 2 romanı annem için aldım, bende okumak istiyorum ve merak ediyorum, fakat annem çok uzun zamandır istiyordu. Kitapların basımı eski olduğu ve piyasada pek bulunmadığı için bulmak biraz zor oldu. Fakat sanırım dizisi çıkacağı için yeni basımları mutlaka yapılacaktır.

İlk Son Öpücük ve Gül Ve Avcı, çok uyguna geldiği için alındı.

Yemin, bir FMA klasiği, bakalım bu kitapta neler olacak?


Ben Ayşe Kulin-Hayal okuyarak başladım bile yenilerime :) Herkese mutlu haftalar dilerim.

3 yorum:

  1. Bayıldım bu kitaplara !!! Ben de istiyorum :) Özellikle Babamı Beklerken, Kırık Camlar Üzerinde Dans, Kurt Seyit serisi... Oku bakalım beğenecekmisin

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım, sana daha güzelleri nasip olsun :) Bende çok merak ediyorum saydıklarını, yayınevleri fiyatlarını arttırdıkça malum daha ince eleyip sık dokuyarak alıyoruz artık kitap, bu anlamda seçtiklerim beni mutsuz etmez umarım :) Kurt Seyt&Shura'yı annem okuyor şu an ortalarında, ve beğendi. Bu demek oluyor ki bende beğeneceğim :D

    YanıtlaSil
  3. Ah ah okuyan anneleri çok seviyorum ya :) çok da imreniyorum benim annemin hiç işi olmaz :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...