13 Şubat 2014

Zamanın Rengi Aşktır

Martı yayınlarından çıkan bu kitap, yazar ile tanıştığım kitap oldu. Daha önce hiç kitabını okumamıştım,bu kitabı ile bir başlangıç yapmış oldum, ve evet kitabı beğendim.

Kitap, artistik buz patencisi, fakir bir çocukluk geçirmiş olan,daha sonra buz pateninde olimpiyatlarda altın madalya kazanan, efsane bir patenci olmuş Anthony Malik ile, çok küçük yaşta anne ve babasını kaybeden, Anthony'nin korumasına aldığı Dany Alexander arasında geçiyor.

Dany,20 yaşında ve olimpiyatlara hazırlanıyor, Anthony, Dany'nin en iyisi olmasını istiyor,bu sebeple hep çok çalışmaya teşvik  ediyor. Hep hata buluyor ve Dany'i sinir ediyor.

Anthony, birine bağlanmaktan delicesine korkan bir kişilik,içine kapanık,sevgisini asla göstermeyen biri. Bunun sebebi, Anthony'nin  çocukluğunda gizli. Çok güçlü, çok ünlü, çok zengin bir artistik buz patencisi olmasına rağmen, Anthony'nin kişisel bir takım sorunları var, ve bunları bir çırpıda yenmesi zor.

Yan karakterler, Dany'nin masözü ve antrenörü eğlenceli karakterlerdi. 

İçten içe birbirlerinden hoşlanan Dany ve Anthony ikilisinden, ilk açılan acaba hangi taraf olacak? Dany, altın madalya kazanabilecek mi? Anthony, tabularını yıkabilecek mi?

Konu olarak günümüz romanlarından farklı bir soluk olan bu kitabı tavsiye edebilirim.

Çevirinin bir takım yerlerinde pürüzler olduğunu düşünüyorum. Ayrıca kitabın orjinal ismi White Satin iken, Türkçe edisyonundaki ismi bağdaştıramadım. Kitabı biraz kısa buldum, sanki biraz daha uzun ve ayrıntılı olsa idi daha iyi olurdu.


Yazar:Iris Johansen
Çevirmen:Bahar Yaldız Çelik
Orjinal Adı: White Satin
Yayınevi:Martı Yayınları
Baskı Yılı: 2013


Kitaba puanım 5 üzerinden 4 oluyor.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...