1 Mart 2014

Güneşe Dön Yüzünü



Merhaba :)

Bugun, Ayşe Kulin'in yayımlanmış ilk kitabı olan Güneşe Dön Yüzünü kitabını paylaşacağım. Hayal'i okuduktan sonra, Ayşe Kulin kitaplarıma baktım ve bu kitabı daha önce okumadığımı farkettim. Kitaptan edindiğim bilgiler doğrultusunda okumaya karar verdim ve bir çırpıda bitirdim .

Öykü yazmak,roman yazmaktan daha zor diye düşünüyorum. Bu kitap bir öykü kitabı ve 9 adet öyküden oluşuyor. Yani her biri aslında roman olabilecek derinlikte konulara sahipler. Ve öyküde kurguyu daha az sayfada vermek sanırım bir ustalık işi.




Kitabı bitirdiğimde tüm öyküleri beğenmiştim fakat en beğenerek okuduğum öyküler, Bir Cenaze Töreni ile Sami Bey'in Ruhu oldu.







Ayşe Kulin ve öykü severler için farklı bir deneyim olacaktır.

Yazar: Ayşe Kulin
Yayınevi: Remzi Kitabevi
Basım Yılı: 2000


Kitaba puanım 5 üzerinden 4 oluyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...