19 Mart 2014

Seninle

Merhabalar :) Uzun zamandır bloguma zaman ayıramadım, yazmak istediğimde ise gündemde yer alan şeyler sebebiyle elim yazmaya gitmedi açıkçası.

Bugün, sizlere Pena Yayınlarından çıkan bir kitaptan bahsedeceğim. Kitabımızın adı Seninle. Bu kitap, Pena Yayınlarından okuduğum ikinci kitap oldu. İlki İlk Defa kitabıydı.

Kitabımız, komşu evlerde yaşayan Nell Hawthorne ve Kyle Calloway  ikilisinin çocukken başlayan arkadaşlıklarının zaman içinde en iyi arkadaşlığa, ve ilk aşka dönüşünü konu alıyor ilk etapta.






Nell ve Kyle çok güzel bir çift. İlk aşkın tüm masumiyetini yaşayan ikilimiz, liseden mezun olup, üniversite seçimi konusunda fikir ayrılığına düşüyor.

Bir gece, trajik ötesi bir kaza oluyor ve Kyle hayatını kaybediyor. Bu süreçten sonra Nell çok zor günler geçiriyor ve kendini iyice dağıtıyor. Kyle'ın cenazesinde Kyle'ın abisi Colton ile tanışıyor.

Aradan 2 sene geçiyor ve Nell ile Colton,  New York'ta karşılaşıyorlar. Colton o esnada parkta gitar çalıyor. Derken ikilimiz samimileşiyor ve aralarında bir ilişki doğuyor. Bundan sonrasını anlatmayacağım okumak isteyenler için :)


Benim şahsi yorumum, kitap Nell ve Kyle anlatıldığı süreçte çok naifti ve çok güzel bir ilk aşkı anlatıyordu. Nell'in o şen şakrak, saf aşık halleri daha güzeldi. Kyle'ın ölümünden sonra büründüğü hali sevmedim işin açığı. Colton ise bir Badboy. Yani onu bu hale getiren sebepler ailesinden kaynaklı olsa da  güzeldi colton karakteri. Ama bu iki karakter ayrı ayrı güzeldiler, ben Nell-Colton ikilisinin aşkını çok zorlama ve yavan buldum.Bu benim için hoş bir aşk değildi. Kitaptaki +18 sahneler bir süre sonra bıkkınlık verdi ve pek çoğunu atladım. Spoiler vermek istemiyorum ama Nell'in koşu sonrası hastaneye kaldırılmasına sebep olan şeyin olduğu sahneler bence çok zorlama idi.


Kitabımız 3 kitaplık bir serinin ilk kitabı bu arada. Sıralama şu şekilde:
Falling Into You (Falling, #1) (SENİNLE)Falling Into Us (Falling, #2)Falling Under (Falling, #3)

Yazar:Jasinda Wilder
Çevirmen:Fatma Zeynep Öztürk
Yayınevi:Pena Yayınları
Baskı Yılı: 2014


Kitabı beraber okuyup yorumlamak için baskı yaptığım bitanecik arkadaşım sevgili Yamak Dan'ın yorumu için TIKK.


Fakat buna rağmen, Kyle-Nell'i sevdim ve hem kadın hem erkek ağzından anlatılan kitapları seviyorum. Bu sebeplerden kitaba puanım 5 üzerinden 3 oluyor.






3 yorum:

  1. kitabın ikimizin de beğendiği ilk kısmından sonra büründüğü şekle o kadar şaşırdım ki :) Yani mükemmel bir kitap yazabilecekken kalıplara sıkıştırıp rezil etmiş hikayeyi bence yazar. Hele o müzikli kısımlar artık her kitapta gözümüze sokulur oldu :) Klişe klişe. diyorum bana çokbilmiş diyolar :P Haksız mıyım yahu :D

    YanıtlaSil
  2. Evet kuzum katılıyorum, mesela sırf Kyle-Nell aşkından ibaret bir kitap olsaydı eminim daha çok beğenirdim yada sırf Nell-Colton. Ama irrite eden birşey vardı işte :) Pena'nın İlk Defa'sı gibi bir kitap bekliyordum, beklentimi karşılamadı malesef. Serinin diğer kitaplarını okuyacağımı sanmıyorum.

    Not: Klişelerden fazlasıyla bunalan 2 blogger isyan ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atar Style :D Ahahhh :D Yok yahu bence Colton Nell ikilisi de zorlamaydı. Ben Nell'e çok kızdım o kısımlarda. Kyle-Nell aşkını anlatsa yetermiş... çünkü devamında o aşkın aşk olmadığını vurgulayınca Nell'in samimiyetinden şüphe ettim ben

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...