30 Nisan 2014

19. TÜYAP İZMİR KİTAP FUARI


Merhaba :) Her yıl olduğu gibi bu senede fuar çok kalabalık idi,bu sevindirici bir gelişme. Fakat tahmin edebileceğiniz gibi fiyatlar pek içaçıcı değiller.

Anlamadığım nokta şu, internet sitesinde yeri geliyor 9.90 tl veya 4 tl - 5 tl satılan kitapları fuarda neden sadece %20 indirime sokuyorsunuz? Fuarda daha ucuz olması gerekirken hemde...

Her sene kendime bir liste yaparım ben,listemde istediğim kitabın adı,yayınevi ve güvendiğim 2 internet satış sitesinin fiyatları yer alır. Eğer kitap fuarda üç aşağı beş yukarı o civarda ise satın alırım. Esasında bu sene çok alışveriş yapmak istemiyordum fakat postun sonunda göreceğiniz üzere bu konuda pek başarılı olamadım. Uzun bir süre kitap almayacağım sanırım.

Not-1: (Çok istediklerim çıkarsa onlara bir torpil geçebilirim.)
Not-2: Annecim beni yakında eve almayabilir :D

Fuarı toplamda 4 kez ziyaret ettim. İlk 2 gidişim alışveriş için, son 2 gidişim imza günleri için oldu :)
Kitap Fuarı'nın Yöresel Ürünler Fuar'ı ile aynı gün başlaması sebebiyle, fuar alanı epey kalabalıktı. Stand yerleşimleri son birkaç senedir aynı olduğu için zorluk çekmedim :)


Hadi beraber fuarı gezelimmm :)






Alışverişim Arkadya-Martı-Nemesis yayınevleri ile başladı. En uygun yayınevleri bu 3 yayıneviydi diyebilirim. Arkadya özellikle müthiş bir standa sahipti. Martı zaten fiyatları ve kitap çeşitleri ile göz dolduran bir yayınevi. Nemesis ise özellikle fuar indirimleri ve yeni çıkardığı kitaplar ile gönlümü çeldi.

Daha sonra Pena Yayınlarının ve Minval Yayınlarının olduğu standa uğradım fakat fazla bir indirim yoktu.

Arkadya,Martı,Nemesis, Sonsuz Kitap'ta  kitaplar 10 tl idi.

Epsilon,Doğan,Artemis,Pegasus gibi büyük yayınevlerinde indirim oranı azdı.

Ephesus Yayınevinde %30 gibi bir oran vardı.




















Sanırım fuarda yayınevlerine dair en sevdiğim ayrıntı pek çok yayınevinin plastik torbadan ziyade, kağıt ve bez torba kullanmasıydı.




Ve geldik 2014 Kitap Fuarı ganimetlerime :)

Nemesis yenilerine gözümü dikmiştim fuardan evvel :) Neo Kitap ve Martıdan aile dram tarzında iki kitap, Debbie Macomber ve Sherlock Holmes annemin :)

Sana Aşık Değilim fuara koli ile geldiği an stantta idim yani sanırım kitabı 2. alan ben oldum :) Küçük Siyah Elbise konusunu beğendiğim bir kitap idi, Düğün-Gelin ikilisini okumak için epeyce geç kalmışım anlaşılan :) Çocuk Sevgisi Uğruna, Kızım Olmadan Aslanın devamı, okunmak için sırasını aldı. Eğer Yaşarsam daha önce okunup kütüphanede yerini alanlardan oldu. İlkbahar Rüyası, Kristin Hannah'ın en yenisi, ee almamak olmazdı. Düşlerin Ötesinde, konusu ve kapağı ile müthiş bir Arkadya yenisi :) Peri Masalı filmi de olan bir kitap,filmi izlemek kısmet olmadı ama zaten filmi olan kitapların her zaman kitabı daha güzel oluyor fikrimce :) Travma Sonrası Aşk Çarpması, Pena'dan çıkan en merak ettiğim kitap. Ve son olarak Zac ve Mia. Konusu itibariyle aldığım bir kitap oldu bu da. Benim en yenilerim bu şekilde. Okunacak kitaplarınızın hiiiiç bitmemesi dileği ile :)









6 yorum:

  1. Vuhuuuu :) süper yaaa, keyifli okumalar :)
    İndirim konusuna katılıyorum, ben de seninki gibi bir listeyle gitmiştim alışverişe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevgili Burcu :) İnşallah keyifle okuruz :)

      Sil
  2. Meltemmmmmmmmmmmm :)
    Zac ve Mia'yı ve Travma Sonrası'nı gözden kaçırmışım ben :) Vefa Enver'in yenisini ben de merak ediyorum ama emin olamadım.
    Hepsi çok güzel kitapların, keyifle oku :)
    Ve tabi imzalarda benim de kahrımı çektin, hakkını ödeyemem valla <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol kuzucum :) Öyle deme yahu nolcak 2 kitap :)

      Sil
  3. Keyifli okumalar sevgili Meltem...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...