25 Nisan 2014

Yamak'ın Hediyeleri :)

4 senedir aktif olarak sosyal medyada yer alan çoğu kitap sayfasını,blogunu,yayınevini takip ediyorum. Bu mecralardan bir tanesi de Vikitap. Bu sitede tanıştığım biri var ki, sanal alemin bana kazandırdığı en güzel şey.
Aynı kitap zevkine sahip olup,aynı yaşta olduğumuz Sevgili Yamak ile kitaplar sayesinde başlayan dostluğumuz gün be gün daha da güçleniyor.

Zaman zaman kitaplarımızı takas yapıyoruz ve yanına hediye eklemeyi ihmal etmiyoruz :) Bu postta, Yamak'ın en son hediyelerini paylaşacağım :) Tekrar teşekkür ederim :)




Beni en heyecanlandıran Kuzey&Güney :) Fakat yazın okuyabileceğim sanırım,şu an kafamı verebileceğimi düşünmüyorum :)

Annem Gibi kitabını, beraber okuyup yorumlayacağız ilerleyen günlerde.


Yamak'ın blogu  için : tıktık




4 yorum:

  1. Ay adımı görünce utandım ha :) Ahahahh :) Bazen böyle garip tepkiler veriyorum :)
    Sweeney'i oku bak kafa dağıtmak için falan ben beğenmiştim, Kuzey Güney'İ iyi bir zamanına sakla :)

    YanıtlaSil
  2. Süper...Kuzey&Güney'i ben de okuyacağım ama fuardan almayı unuttum :)
    ama daha çok kitap var, onları okumadan yeni kitap alırsam kocam kızar :)

    bu vikitap'ı ben de kullanıyordum, bir ara bişeyler oldu çöktü mü ne oldu, benim kitaplık bir karman çorman oldu, ondan sonra bıraktım ben de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün fuarda yanımdan biri geçti, almak istediğim tek kitap kaldı Kuzey Güney diyordu, yoksa sen miydin :)

      İnan bende aynı durumdayım,annem eve almayacak yakında :) Dün fuarın bitişi ile birlikte kendime söz verdim uzuunca bir süre kitap almayacağım bakalım ne kadar tutacağım :)

      Vikitap konusu şöyle, sanırım son 1.5 aylık verileri kaybolmuş,o yüzden yorumlar,eklenen kitaplar silindi. Bende soğudum bu sebepten :(

      Sil
    2. Eee Burcu ukitap'a gel bak biz hep ordayız :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...