22 Nisan 2014

Yeni Kitaplar-3

Merhabalarrr :) Bir alışveriş postu ile karşınızdayım.

Alışveriş D&R sitesinden 5 tl kampanyasından yaklaşık 3 hafta önce yapıldı.Haftasonu verdiğimiz sipariş Salı günü teslim edildi. Paketlemeden yana bir sorun yoktu.







Belirtmem gereken bir şey var. Bu siparişteki tüm kitaplar 5 tl kampanyası dahilinde değil. Aşkın Ötesinde,Tess,Benim Küçük Aşk Pastam ve Düş Bahçelerinin Uzağında kitapları 5 tl kampanyasından alındı. Diğer kitaplar dahil değil.

Siparişten yana tek bir sıkıntı oldu, Düş Bahçelerinin Uzağında kitabının sırt kısmında silinmeler mevcut, bana o şekilde geldi,aslında geri gönderirdim fakat zaten kitap 5 tl, kargoyla uğraşmak istemedim.

Neticede yeni kitaplarım böyle, ah aslında daha yenilerim de var fakat onlar Fuar Postunda yer alacak :) Keyifli okumalar dilerim :)

10 yorum:

  1. yahu ben Tess'i bir de düş bahçelerinin uzağındayı nasıl görmedim o.O
    Keyifle oku canımcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim,sana daha iyileri olsun :)

      Sil
    2. cümlemize cümlemize :D bir sürü bir sürü kitap olsun hepimize :D

      Sil
  2. Ay kızlar süpersiniz yaa...kitap sevenleri seviyorum galiba :)
    Bahsettiğin fuar izmir kitap fuarı mı? kıyasıya kapışırız bak :)

    YanıtlaSil
  3. Bende öyle Sevgili Burcu :)

    Evet İzmir Kitap Fuarı :) Aklım hala alamadıklarımda biliyor musun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin ederim :) Ben yarın fuarın altını üstüne getirmeyi planlıyorum şahsen :)

      Sil
    2. Burcu bak biz arada Meltem'le okuma etkinliği yapıyoruz. Al kitaplarını da ortak çıkarsa hep beraber okuruz :D İki dakkada planımı da yaparım :D

      Sil
    3. Çok güzel bir plan bence :)
      İşin içinde kitap olunca her türlü plana uyarım ben :)

      Sil
    4. Bende haftasonu tekrar iyice gezeceğim :)

      Kesinlikle güzel olur üçlü okuma etkinliği :)

      Sil
  4. Eee iyi caymayın bak sonra :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...