5 Mayıs 2014

Kocan Kadar Konuş- Şebnem Burcuoğlu (Yorum)


Merhabalarrr :)

Bu kitabın konusuna sanırım sosyal medyadan, televizyonlardan herkes hakim :)





Aslında okuma listemde ön sıralarda değildi , taa ki kitabı annem kahkahalar eşliğinde okuyup bitirene kadar. Evet, annem kitaba ve Efsun'a bayıldı :) Haliyle merak ettim ve Sevgili Dostum Yamak ile bu kitabı okuduk :) Onun yorumu için TIKKK

Kitabımız, 30 yaşındaki Efsun'un başarısız ilişkileri,evlilik düşünmeyişi ile başlıyor. Efsun'un ailesinin kadınları ise sürekli baskı yapıyorlar. Fallar bakılıyor, 23 yaşındaki kuzeni bile zengin koca buluyor ama Efsun bulamıyor :)

Zavallım Efsun, bu kadar baskıya dayanamıyor. Zaman zaman en yakın arkadaşı Sabahattin Ali ile dertleşiyor. Evet yazar Sabahattin Ali :) Efsunumuz böyle bir kız :)

Günün birinde Efsun ilk aşkı ile çok olaylı bir şekilde karşılaşıyor. Bakalım neler oluyor bundan sonrasında Efsuna :)

Kitabı bende çok beğenerek okudum. Yazım dili çok eğlenceli ve gündelikti. Kitapta işlenen Efsun karakteri aslında hepimizden bir şeyler taşıyor. Efsun aslında bizleriz kızlar :)

Fakat kitabın sonu yarım kaldı sanki, ben Efsun'un sonunu çok ama çooook merak ediyorummm :)


Gülmek için bir kitap arayışındaysanız, tavsiye ederim :)


Kitabın yazarı Sevgili Şebnem Burcuoğlu, imza günü için İzmir Kitap Fuarı'ndaydı. Kendisiyle biraz sohbet etme imkanımız oldu, çok sevimli, çok güzel bir hanım kendisi. Yolu hep açık olsun :)





Kitap,annem için imzalatıldı bilee :)









Yazarlar:Şebnem Burcuoğlu

Yayınevi: DexPlus

Baskı Yılı: 2014

Kitaba puanım 5 üzerinden 4 oluyor.







6 yorum:

  1. Son zamanlarda kitap sitelerinde, raflarda rastladığım ve merak ettiğim bir kitaptı. Yorumunuzdan sonra listeme alıyorum ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oku, sana keyifli birkaç saat sunacak bir kitap :)

      Sil
  2. bence de sonu oldukça yarımdı, ikincisi gelir mi acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle gelmeli, çok merak ediyorumm :)

      Sil
  3. Ya neden böyledir ki? Kız kuzenler birbirlerinin evlenmelerini engelliyorlar cogu zaman. Benim Simge adındaki kuzen de benim isimi bozdu. Guyya akıl veriyordu bana. Kitap komikti bu arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü olmuş gerçekten :( Umarım bundan sonrası istediğiniz gibi olur. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...