25 Haziran 2014

Aşkın Gölgesi- YORUM

Bu aralar sanırım daha önce okumadığım için pişman olduğum kitapları okuyorum üst üste. Aşkın Gölgesi beni tek kelimeyle kendine hayran bıraktı.






Kitap konusunu anlatmayacağım, çünkü ne dersem kitap için direkt spoiler olacak :) O sebeple arka kapak yazısını paylaşacağım:


Geçmişin peşini bırakmadığı bir kadın ve zamana direnen bir aşk…

Edebiyat profesörü ve yazar olan Esma, kocası öldükten sonra kızı Ece ile birlikte Berlin'de yaşamaya başlar. Sürekli annesiyle sorunlar yaşayan on yedi yaşındaki kızı Ece, bir gün bodrumda bir kitap bulur ve o kitapla birlikte annesini hiç tanımadığını fark eder. Bu kitabı bulmasının ardından Ece ve annesi Esma'nın hayatı hiç beklemedikleri şekilde değişecektir.

Gülşah Elikbank'ın kaleme aldığı ve dokuz ülkede yayımlanan romanı Aşkın Gölgesi, aile, arkadaşlık ve aşk üzerine yazılmış, insanın içini ısıtan sıcacık ve etkileyici bir roman.




Kitap, yoğun bir aşk ve dram içeriyor.Okurken pek çok duyguyu hissedebiliyorsunuz.

Benim kendimce bir çıkarımım vardır. Eğer bir tiyatro oyunu-sinema filmi-roman vs. herhangi bir şeyde, bir karakterden nefret edebiliyorsam o tiyatrocu-oyuncu-yazar benim gözümde başarılıdır. Ve evet bu kitapta Canan'dan ölesiye nefret etmemi sağladı yazar. O kadar akıcı ki, elimden düşüremedim.  Açıkçası böyle bir kitap beklemiyordum, beklentimi kat be kat aşan bir roman okudum. Beklettiğim için üzgünüm. Sevgili Gülşah Elikbank, takip edeceğim yazarlardan oldu böylece.

Benim gibi kitabı edinmiş ama bir türlü kitaba şans verememiş, veya okumak isteyenler varsa tavsiye edebileceğim bir kitap.

Yazar:Gülşah Elikbank
Yayınevi:Yabancı
Sayfa Sayısı: 344
Baskı Yılı: 2014

Kitaba puanım tam puan yani 5 üzerinden 5.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...