7 Haziran 2014

Mim :)

Yaklaşık 1 aylık bir aradan sonra herkese merhaba :) 1 ay içinde gerek ülkemiz gündemindeki kötü olaylar, gerek final yoğunluğu derken bir türlü elim bloga yazmaya gitmedi. Sınavlarımın iyi geçmesi ile moralimin düzeldiği şu günlerde, geri dönüşümü bir mim ile yapmak istedim.


Blog açma hikayeniz nedir?

Aslında bir hikayem yok. Kitaplığıma baktığımda, bazen okuduğum kitapların ayrıntılarını anımsayamadığımı farkedince, yorumlarımı daha sonra açıp okumak gereği hissettim ve böylece blogu açtım


Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

Blog ismim aslında yaratıcı değil. Benim ismimin yer aldığı bir isim oldu :)


Hangi mevsimi seversiniz?

Sonbahar kesinlikle. Soğuk ve sıcak havalardan nefret eden biri olarak elbette sonbahar :) Hem sonbaharın farklı bir büyüsü var, o hüzün, o hava durumu, yerlerde çıtırdayan yapraklar :) Evet sonbahar :)






Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?

Duygu geçişlerini,umutları..


Kırmızı ruj mu eyeliner mi?

Eyeliner kesinlikle :)


Blog yazmak sana ne kazandırdı?

Güzel insanlar tanıdım, en güzeli bu bence :)


Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?

Elbette okumak derim. Kitap okuyan herkesin,illa bir şey yazmak zorunda hissetmesi olayını desteklemiyorum, zira içi boş, isimler ayrı konular aynı bir dolu kitap var piyasada.Özgünlüğü destekliyorum.


Şiir mi roman mı hikaye mi?

Roman. Hikaye sevmiyorum,şiir hiiiiç sevmiyorum. Cemal Süreya hariç şiir okumuyorum denebilir hatta.


En çok etkilendiğin film?

Léon: The Professional. Kaç kez izlediğimi bilmiyorum, sountrackini ezbere bildiğim güzel bir film :)





Hangi tür kitap/film?

Açıkçası dram-aile türlerini seviyorum,film olsun kitap olsun. Çiklit de aynı şekilde. Fakat fantastik ve bilimkurgu insanı değilim hem kitap hem film açısından.


Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?

Her ikisini de yaşamış,halen öğrenci biri olarak,elbette öğrencilik derim. İş hayatı zor arkadaşlar :) (Annem bu sorunun cevabını okurken eminim gülecektir :) )


Kitap okumak mı film izlemek mi?


Kitap okumak. Ama bazende film izlemek. Özellikle, okuduğum bir kitabın filmi varsa, bu keyif ikiye katlanıyor. Ama karşılaştırmam gerekirse elbette kitap okumak.


Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?

Aslında klasik giyimi çok beğeniyorum, o kalem etekler, incecik topuklular, dökümlü gömlekler.. Elbette iş hayatına resmi olarak atıldığımda bunlardan sıkılacağım, haftasonu gelse kot pantolon ve converse giysem diye sızlanacağım, eminim :)


Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?

Tabikii kitap :)


En sevdiğin yemek nedir?

Cevap vermesi güç bir soru :) Patatesin her türlüsünü, makarnayı ve yeşil mercimeği çook severim :)


En sevdiğin dizi?

Ben Tv izlememci yada ben belgesel izlerimci tayfadan değilim üzgünüm :D Evet dizi izliyorum arkadaş :) Son dönemde en sevdiklerim Beni Böyle Sev, Aramızda Kalsın dizileri, bayılıyorummm ikisine de :)


Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

Para basmak güzel bir yetenek olabilirdi :P


Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Ahhh şuan hasta biri olarak bu soruya vereceğim cevap, boğaz ağrısı ve halsizlik :(


Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?

Olmaz mıı hiççç :D

Umutsuz
Yeni Bir Umut
Tesadüfen Aşk
Bir Tutam Gündüz Bir Tutam Gece
Hayatımın Aşkı


İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?

Parlatıcı yada dudak nemlendiricisi olmalı :)



Beni mimlediği için Yamak dan'a teşekkür ederim. Ben de bu mimi Romantik Optik ve Kitap Keyfim'e yolluyorum.




6 yorum:

  1. Mimini keyifle okudum sevgili Meltem :) En kısa zamanda yazacağım ben de.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada sınavlarının iyi geçmesine de sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim pamuk şekerim :*

      Sil
  3. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim, bende sizin blogunuza geliyorum hemen,sevgiler :)

      Sil
  4. Meltem, mim yazımı yayınladım :)
    http://kitapkeyfimm.blogspot.com.tr/2014/06/mimmmmm.html
    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...