16 Haziran 2014

Pamuk Şeker- Sinem Akça-YORUM

Mart 2012 tarihinde çıkan, benim daha önce devam kitabını okumuş olduğum Pamuk Şeker, takas yolu ile elime geçince hemen okudum :)

Kitabımız konu olarak, 30 yaşında, iyi bir eğitimi ve kariyeri olan,annesi ile beraber yaşayan, kendisinden 21 yaş büyük,evli bir sevgilisi olan,markalara ve alışverişe delicesine takıntılı Yasemin karakterini ele alıyor.






Yasemin'in Metin'den kurtuluşuna çok sevindim, Erhan benim favorim çünkü,daha önceden devam kitabını
okumuş olduğumdan sonunu biliyordum gerçi :)

Yasemin'in yakın arkadaşlarını da okumak istiyorum, ayrı bir kitap olarak. Özellikle Didem'i :)


Birkaç eleştirim olacak:

Kitabın çok çok çooook ciddi anlamda redaksiyon sorunu var, son okuma yapan kişilere ve editörlere sesleniyorum, lütfen işinizde biraz daha titiz olun. 1 değil 2 değil çünkü, her sayfada 2-3 imla hatası bulmak  mümkün.

Bir diğeri bu kitap için değil, genel anlamda tür için eleştirim. Sürekli marka beyan etme takıntısı. Vakko çantam, Dior rujum, Starbucks kahvem, Chanel parfümüm. İyi hoş, ama bir süre sonra insan sıkılıyor bunlardan.


Eğer bunlara takılmazsanız, size 2 saatlik güzel bir okuma vaadediyor kitap. Belirtmek istediğim bir şey daha var, ikinci kitap çok daha komik :) Yazarda komedi potansiyeli var, lütfen devam etsin.


Ve alıntılar:

İllet oluyorum şu doktorların çoğul konuşmalarına. Sanki kendisi dikkat edecek benim yerime. Sen pazar sabahları kızarmış parmak sucuğun yağına ekmeğini banarken, o diyet ekmekleri ben yiyeceğim,sen değil!!

"Doğru söylüyorsun,bazıları şanslı doğuyor değil mi? Hani diyorlar ya maça 1-0 önde başlıyorlar."
"1-0 mı? Bu adam daha doğarken ligi şampiyon olarak bitirmiş kızım, ne maçı, ne 1-0'ı. "

Yazar:Sinem Akça
Yayınevi: Sepya
Baskı Yılı: 2012

Kitaba puanım redaksiyon sebebiyle, 5 üzerinden 3 oluyor.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...