17 Haziran 2014

Sana Aşık Değilim- Vefa Enver- YORUM





Romantik komedi sever misiniz? Sonu mutluluk garantili kitaplardır hani onlar. Peki Vefa Enver kalemi ile tanıştınız mı? Tanışmadıysanız bir an önce tanışmalısınız.   Vefa Enver Facebook Sayfası için tık tık.

Leyla Gibi romanı ile okumaya başladığım Vefa Enver, her yeni kitabında,farklı karakterler ve kurgular ile okuyanlara keyifli anlar garanti ediyor.

Sana Aşık Değilim romanı, Ephesus etiketiyle raflarda yerini aldı. Ben kitabı,fuardan yazar imzalı edindim :)






Kitap, 13 yaşındaki Lal (Zeynep Hilal Askar) onuruna verilen bir parti ile başlıyor. Lal, ünlü Askar Holding'in sahibi Erdinç Askar'ın kızı.

Erdinç Askar, kızı Lal ve eşi Banu'nun evde olmadığı bir akşam intihar ediyor. Banu bu ölümden Kenan'ı sorumlu tutuyor,çünkü Kenan, Erdinç'ten nefret ediyor.

Lal ve Banu, evlerini,ülkelerini terketmek zorunda kalıyorlar ve Rusya'ya yerleşiyorlar. Aradan 10 sene geçiyor ve kızımız Lal, nefretle bilendiği Kenan'dan intikam almak üzere ortaya çıkıyor. Burdan sonra neler neler oluyor okumalısınız bence. Çünkü klişe bir nefret-aşk hikayesi değil.


Vefa Enver'i takip edenlerin bileceği üzere,yazarımızın pembe serisi var. Bu kitap,pembe seriden ayrı bir seri oluşturan yazarın kırmızı serisine dahil. Yani şöyle ki, pembe seri daha çok romantik komedi üzerine iken, kırmızı seri, daha tutkulu,daha inatçı,daha sert, daha daha bir seri anlayacağınız.

Yan karakterleri sevdiğimi söylemeliyim. Osman Baba,Menekşe,Recep ve Aleksi kitaba güzellik kattılar.


Ve alıntılar....


"Seni aldattığı için ona mı kızıyorsun, yoksa seni aldattığını anlamadığın için kendine mi? Ya da her şeye rağmen ondan nefret etmeyi beceremeyen kalbine mi?"


"Sen her gün tekrar kutlamaktan hiç bıkmayacağım özel bir gün gibisin. Sana sahip olduğuma inanamıyorum ve bana bu denli iyi olabildiğine de..."

Yazar:Vefa Enver
Yayınevi:Ephesus Yayınları
Baskı Yılı: 2014

Kitaba puanım 5 üzerinden 4.







2 yorum:

  1. senden ötürü ben de okudum bu kitabı yahu :D
    ama neyse en azından ön yargımı yıkmış oldum sayende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakana mı yapıştım :P Güzeldi ama bak neticede :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...