12 Temmuz 2014

Geceye Fısıldanan Dilekler- YORUM

Merhabaaa :)

Novella Yayınları'ndan çıkan 3 kitaplık WİSH serisinin ilk kitabı Geceye Fısıldanan Dilekler. Kitap bana Renkli Kalemler Blog Tur'da yapılan bir tur neticesinde çekiliş ile hediye edilmişti, hem RKBT üyelerine hem yayınevine teşekkür ederim.





Kitap,genel olarak aynı gün 30,35,40 yaşlarına giren, 3 kadının yaşamından kesitler sunuyor.


Önce Liz'in hayatına konuk oluyoruz. Liz, 30 yaşına giren bir hemşire. Bir türlü gerçek aşkı bulamamış.

Angela, güzel bir evliliği olan,resme yetenekli,35 yaşında bir kadın. Tek eksiği ve tek dileği,bir bebek.

Carole,40 yaşında, çok zengin bir senatörün eşi. Fakir bir mahalleden çıkmış, hırslarıyla zengin dünyaya adım atmış, 2 çocuğu olan ama kalabalıklar içinde yalnız bir kadın.



(Görseller, Novella Yayınları Facebook sayfasından alınmıştır.)



Bu 3 kadının geçmişleri ile hesaplaşmaları, minik tesadüfler ile karşılaşmaları çok akıcı bir dil ile anlatılmış.

Kitabın kapak tasarımından,iç kapağına, çevirisinden, puntosuna her şey çok güzeldi. Kitabın tek eksiği kısaydı, keşke daha uzun yazılsaymış :)


Wish Serisi

1.A Secret Wish (Geceye Fısıldanan Dilekler)
2.Just A Wish Away ( Bir Dilek Kadar Yakın)
3.When Wishes Collide


Yazar:Barbara Freethy
Çevirmen:Laden İldeniz
Yayınevi:Novella Yayınları
Sayfa Sayısı: 208
Baskı Yılı: 2014


Kitaba puanım tam :) 5 üzerinden 5.









4 yorum:

  1. Sık sık rastladığım ve merak ettiğim bir kitaptı. Kapak çok güzel gerçekten. Kitabın yorumu da güzel madem, okumalıyım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tavsiye ediyorum,beğeneceğini düşünüyorum, kapak çok güzel evett :) Seri sanırım 1-2 ay içerisinde tamamlanacakmış yani 3 kitap hali hazırda olacak :)

      Sil
  2. Kapağına bayılıyorum şu kitabın. Sırf kapağı için bile almak istiyorum. Okumasamda yada beğenmesem bile en azından kütüphanemi süsler diye. :D Bu yüzden konusuna hiç bakmamıştım. Yorumun için teşekkür ederim bu gidişle almamak için bahane üretemeyeceğim. :D

    Veee bu arada seni mimledim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kapağına bayıldım, ikinci kitabın kapağı yine aynı şekilde çok güzel :) Bence okuyup, beğenirsin, bahane üretme :D

      Ben teşekkür ederim bu güzel yorumun ve mim için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...