25 Temmuz 2014

Mim-2

Merhabalarrr :)  Malesef bilgisayarımı servise verdiğimden ötürü blogumdan uzak kaldım :(

Sevgili Kristal Kitap sağolsun beni mimlemiş, kendisine çok teşekkür ederim, hemen cevaplara geçiyorum.








-Ne sıklıkla kitap okursunuz?

Esasen sık sık okuyorum fakat bazen, okuyamadığım dönemler oluyor ve elime kitap alamıyorum nedense :(  Ama genel itibari ile her gün bir 30-40 sayfa dahi olsa okumaya çalışıyorum.


-En sevdiğiniz yazarlar?

Çook zor bir soru bu :) 

Ayşe Kulin, Zülfü Livaneli, Elif Şafak,  Canan Tan, Sarah Jio, Kristin Hannah, Sophie Kinsella,Nora Roberts desem sanırım ilk etapta en sevdiklerimi özetlemiş olurum.


-En beğendiğin kitaplar?

Sanırım Zülfü Livaneli-Serenad derim bu soruya. Çünkü gerçekten çok etkilenmiştim. Ama genelde araştırarak kitap seçtiğim için çok beğenmediğim bir kitap çıkmıyor, sadece en beğendiklerimi seçmek  güçleşiyor :)


-Yerli / Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?

İkisini de okumaya gayret ediyorum. Asla ayırmıyorum.


-Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?

Nora Roberts- Gelin serisi <3


-Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?

Dram,aşk,aile, biyografi-otobiyografi, bayık olmadığı sürece historical okuduğum türler.


-En son hangi kitabı okudun?

En son Başak Kızıltan- Tesadüfen Aşk kitabını okudum.


-Şu anda hangi kitabı okuyorsun?

Acaba ne okusam şeklinde kararsızlık yaşıyorum :)


-Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?

Kitap Bloglarını çok seviyorum. İnsanların kitaplar için sohbet etmeleri, fikir beyan etmeleri çok güzel bence. Ben keyif alarak okuyorum blogları. Zamanında beni heveslendiren bloglara selam olsun :)


-Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?

Farklı dünyalara açılan bir kapı benim için :)




Bu mimi bende, öncelikli olarak  Yamakdan Kitap İklimi Kitap Arası Kahve Molası na yolluyorum. Ve yapmak isteyen arkadaşlara yolluyorum.





1 yorum:

  1. Böyle sorulu mimlere bayılıyorum. :) Herkesin verdiği cevapları tek tek okumak çok eğlenceli oluyor. Keyifle okudum yazını. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...