4 Temmuz 2014

Travma Sonrası Aşk Çarpması- YORUM


Travma Sonrası Aşk Çarpması, fuarda alınan güzellerden  :) Finallerimin olduğu süreçte okuyup bitirdiğim bir kitap idi.

Kitabımız, Jess ve Gray'in bir staj görüşmesi için iş yerinde karşılaşması ile başlıyor. Stajı iki tarafta istiyor, fakat bir kişi alınacak.

Gray, eğer staja seçilirse, okul masraflarını karşılayacak.

Jess, seçilirse, yaşadığı travmadan sonra, yalnız başına bir şeyler yapabildiğini ailesine ispat edecek ve üniversiteyi ailesinden uzak okumak için bir adım atmış olacak.

Yani iki kahramanımız için de bu staja alınmak önemli.







Jess Jordan, sürekli gündüz vakti uyuyan bir genç kız. 3 sene evvel bir travma yaşamış, ve etkilerini hala yaşıyor. Üniversite için ailesinden uzaklaşmak istiyor,fakat ailesi hiç arkadaşı dahi olmayan kızlarının, bunu yapamayacağını düşünüyor.


Gray Porter ise, Jess'e her baktığında geçmişe dönük bir pişmanlık, bir suçluluk duyuyor.Acaba sebebi ne?

Jess'in aklına dahiyane bir fikir geliyor. Kiralık sevgili!!

Bu noktadan sonra Jess ve Gray arasında geçen olayları okuyoruz.

Kitap, lisede yaşayan ergenleri konu aldığı için benim için zaten geride başladı. Bunun üzerine, kitabın ilk 200 sayfasında hikayenin içine giremedim. Bir süre sonra açıldı hikaye. Ama biraz uzatıldığını düşünüyorum açıkçası, 400 küsür sayfada değil 250-300 sayfada da anlatabilirmiş derdini yazar. Kapak başarılı, çeviri iyi, ama ergenuslar bana hitap etmiyor pek :) Yani muhteşem bir kitaptı, mutlaka okuyun diyemiyorum malesef, lisede geçen güzel bir aşk hikayesi okumak isterseniz şans verin yinede.

Yazar:Anne Eliot
Çevirmen:Fatma Zeynep Öztürk
Yayınevi:Pena Yayınları
Sayfa Sayısı: 424
Baskı Yılı: 2014

Kitaba puanım 5 üzerinden 3 oldu.







2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...