28 Ağustos 2014

MİM- Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı

Merhabalarr :) İki blogger arkadaşım beni mimlemişler.

Hayallerimde Saklı Gerçekler ve Yamakdan teşekkürler kızlar, seve seve cevaplayacağım :)





Esasen, kitap kapakları benim için önemli bir konu. Kitap alırken seçimlerimi bir parça etkiliyor. İçerikle ilgili olmayan kapaklara sinir olmakla birlikte, daha kitaba başlamadan kitaba sempati duymama neden olan kapaklar da oluyor.

Önemli bir konu demiştim kapaklar. Yani eğer kitaptaki bayan karakter sarışınsa sen oraya kızıl saçlı bir kız koyamazsın. Yada erkek karakter mavi gözlüyse, kahverengi gözlü birini koyamazsın. Ama koyanlar var ve almıyor muyuz, el mahkum alıyoruz.

Son dönemlerde kapak görsellerini çok beğendiğim 2 tasarımcı var. İlknur Muştu ve Yasin Öksüz. Her ikisinin de tasarımlarının büyüüük bir çoğunu çok beğeniyorum.


Gelelim mime :)



1) Kapak taslağını yayınevi sayfasında gördüğüm an çok beğenmiştim :)




2) Çiklit için çok tatlı bir kapak değil mi?




3) Bir diğer çiklit. Şunu söylemeliyim ki, kapak yakından çoook daha güzel. :)




4) Çok güzel bir kapak ve çok güzel bir kitaptı. Arkadya yayınlarını çoook sevdiğimi söylemiş miydim :)



5) Bir diğer güzel kapak daha. Renkler çok güzel, hikaye güzel, çeviri güzel. Serinin son kitabı beklenmekte.



6) Henüz okuma fırsatım olmadı ama kapağı her gördüğümde beni çağırıyor :)



7) En beğendiğim kapaklardan bir tanesi. Merak ile aldığım bir kitap, en kısa zamanda okunacak.



8) Maviyi çok seven biri olarak bu kapağı beğenmezsem olmazdı :)



9) Konu olarak bir parça Son Kamelyayı andırıyor fakat kapağı çok zarif buluyorum.




10) Son zamanlarda çıkan en beğendiğim kapaklardan bir tanesi Duygu :) Henüz okumadım, okuyunca yorum blogda olacak.






Mim seçme açısından zor oldu gerçekten :) Burçin ve Tuğçe, tekrar teşekkür ederim :)

Bu mimi yapmak isteyen herkese gönderiyorum :)


2 yorum:

  1. Çok güzel kitap kapakları... Kardan Kız bir adım önde benim için :) Ben yine mimledim seni :)

    http://kitapkeyfimm.blogspot.com.tr/2014/08/bir-kitap-mimi-daha.html

    YanıtlaSil
  2. Mim için teşekkür ederim, cevapladım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...