22 Ağustos 2014

RKBT. 3.GÜN LENA DİAZ- KÜLLER VE ANILAR "YURTDIŞI YORUMLARI"

Merhaba :)

Lena Diaz- Küller ve Anılar kitabımızın yurtdışı yorumlarını paylaşacağım bugün tur kapsamında.

Öncelikle yorumlar Amazon ve Goodreads sitelerinden alınmıştır,belirteyim.

Kitabımız, Goodreads sayfasında 4.36 gibi bir puana sahip.

Amazon sayfasında ise,  4.7 lik bir puanı var.

İki sitede de 1 puanlı yorum bulunmadığı için, 2,3,4 ve 5 puanlı yorumları yayınlayacağım.


5 Puan





Kitap çok güzeldi. Elimden bırakamadım. Karakterler çok gerçekti. Hikaye çok merak uyandırıcıydı. Eğer kitabı elimden bırakırsam birşeyleri kaçıracakmış gibi hissettim. Bu kitabı şiddetle tavsiye ederim.
Bu kitap Lena'dan  okuduğum  2. kitap. Diğerini de sevmiştim. Lena'nın daha fazla kitabını okumak için sabırsızlanıyorum.


4 Puan






Hikayede keyif aldığım çok fazla şey vardı. Çok iyi yansıtılmış karakterler ile iyi yazılmış bir kitap.
Hikaya çok akıcı ve sizi bir an önce kitabın sonuna sürüklüyor. 2 küçük problemim var hikayeyle, biri mizahi eksiklik, diğeri kadın karakteri sıkıcı bulmam.


3 Puan





Genel olarak kitap çok iyiydi. Fakat benim şikayetim kadın kahramanla idi. Beni başlangıçtan finale kadar deli etti. Bir FBI ajanına göre olgun olmayan ve toyca hareketleri vardı. Eğer bu faktörü göz ardı ederseniz kesinlikle okumaya değer bir kitap.


2 Puan





Bu kitaba 2.5 vermek isterdim. Başlangıcını beğendim,karakterlerin çoğunu beğendim.  Geçmişten gelen dedektiflerin ayrıntılarıyla anlatılmadıgını düşünüyorum ve final kısımları tutarsızdı. Ayrıca güçlü kadın figüründen sıkıldım. 
 Spoiler uyarısı!! 
Hamilelik yaşı için araştırma yapılmalıydı.  O yaşta bir çocuk için,çok nadir bir durum.Onu biraz daha büyük yapmalıydı. 



Yorumlar bu şekilde, benim yorumum yarın blogda olacak.

Facebook çekilişimiz için linke tıklayınız : Renkli Kalemler Blog Tur Facebook




a Rafflecopter giveaway

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...