29 Ağustos 2014

Would You Rather Book Tag / Hangisini Seçerdiniz Kitap Mim'i

Bana bu mimi yollayan bitanecik blogger Kitap Keyfim'e kocaman teşekkürler :)





Hangisini seçerdiniz?


1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?


Esasen tek kitapları daha çok seviyorum. Seriler yayınevinin inisiyatifine kaldığından yani kimi yayınevi serinin kitaplarını 3-5 ay aralıklarla basarken, başka bir yayınevi 1 senede basıyor. Böyle olunca insan bir önceki kitabı unutuyor. Bir çok seriyi de ticari kaygı olarak görüyorum.

2-  Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?

Kitaplığımda açık ara kadın yazarlar önde. Kadın yazarların, duyguyu daha net verebildiğine inanıyorum kendi kendime. Erkek yazarlarda da severek takip ettiklerim var.

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı internet üzerinden kitap almak mı?

Kitapçıya gidip almak. Ama internet ortamında çok daha ucuzken, mağazadan 2 kitap alacağıma, aynı parayla 4-5 tane internetten alırım. 

4-Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?

İkisi de değil. Bir tanesini seçmem gerekirse o da, film olurdu. Edebiyat uyarlamalarının geneli güzel olmuyor, istisnalar olsa bile.

5- Günde 5 sayfa kitap okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?

Günde 5 sayfa mı, kimseye yetmez sanırım bu :) Soruya haftada 5 kitap diyorum, ancak hayat şartları ve koşuşturmaları içinde haftada 5 kitap bana çok geldi, 3 belki :)

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak?

Profesyonel bir yazar olmak... Çocukluk hayalimm :)

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa hergün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?

Elbette yeni kitaplar, ömür kısa okunacak kitap çok :)

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?

Kitap satıcısı olmak. Hatta mümkünse kendi kitap kafemi açmak :)

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı?

Favori türümden elbette. Zevk aldığım bir şey varken neden devam etmeyeyim o türe?

10- Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e kitap okumak mı?

Fiziksel kitap kopyaları elbette.




4 yorum:

  1. Teşekkür ederim :)

    Çiğdem'de mimlemişti bu mim için beni ama ikinizinde davetini kabul ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım :) Cevaplarını merakla bekliyorum :)

      Sil
  2. Canım benim, o güzel cümlen için çok teşekkür ediyorum. Çok mutlu oldum :) Serilerle ilgili düşüncene katılıyorum, ben her ne kadar o soruya seriler desem de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu ol tabiii :) Seri sevip sevmeme arasındaki ince çizgide gidip gidip geliyorum malesef :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...