5 Ağustos 2014

Yeni Kitaplar-4

Merhaba, yeni bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım :)

D&R'da bir süredir 9.90 TL ve 5 TL kampanyası var. Ben de dayanamayıp 9.90 TL kampanyasından yararlandım. Ve 3 kitap aldım kampanya dahilinde.









Erken Rüya Zamanlar hariç, diğer 3 kitap 9.90 kampanyasından alındı. Kampanya, çeşitli yayınevlerinin güncel kitaplarını kapsıyor. Eğer alışveriş yapmak isterseniz mutlaka D&R şubelerini veya internet sitesini ziyaret edin, mutlaka beğeneceğiniz bir kitap çıkacaktır.





3 yorum:

  1. Debbie'nin serinin ilk kitabı olan Gül Limanı Oteli var bende de ama henüz okumadım. Kardeşim okudu ve beğendiğini söyledi. Kitaplarını güle güle oku :)
    Eğer yanıtlamak istersen seni mimledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde Debbie kitaplarını önce annem okuyor sonra ben :) Demekki sizde de öyle :D

      Mim için teşekkür ederim, elbette yanıtlarım :)

      Sil
    2. Aslında daha önce hiç okumadım Debbie'nin kitaplarını. Birçok yazarı bloglar sayesinde keşfettim. Biz de kardeşimle merak ettiğimiz için farklı kitapları okuyoruz önce :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...