11 Eylül 2014

RKBT 4.GÜN AŞIK KUŞLAR "YURTDIŞI YORUMLARI VE ÇEKİLİŞ"

Merhabalar,turumuzun dördüncü gününde yurtdışı yorumlarına bir göz atalım, bakalım neler demişler :)

Amazon ve Goodreads sitesinden derlenmiştir.

Kitabımızın Goodreads puanı: 3.94

Amazon puanı: 4.44








5 PUAN




Cecelia, benim için en iyi yazar. Cecelia Ahern'in yazdığı tüm kitaplara sahibim. Yine harika bir hikaye. Kesinlikle hayal kırıklığına uğratmıyor. Kitapları, beni her zaman ağlatıyor. Ve başka duyguları da beraberinde yaşatıyor. Christine ve Adam'ın çok kısa bir zaman içinde büyüdüğünü görmek çok güzeldi. Bütün bu yaşadıkları acılar ve kayıplardan sonra, hayattan ve birbirlerinden keyif aldıklarını görmek güzeldi.



4 PUAN





Cecelia'yı çok seviyorum. O, herşeyden kaçmamı sağlıyor. İyiliğin var olabildiği ve yaşandığını, karanlıklar arasından aydınlığa çıkıldığını anlamamızı sağlıyor. Bu kitap da diğerlerinden farksız. Christine'nin ailesi mükemmel. Christine, hikaye içinde zamanla kabuklarını kırdı ve onu hikayenin sonunda hiç beklenmeyecek bir halde buldum. Teşekkürler Cecelia, bir kez daha karakterlerini karanlıktan çekip çıkararak yeniden hayat verdiğin için.



3 PUAN




Ahern'in  kitaplarını çok seviyorum ve onun büyük bir hayranıyım. Ama , diğer kitaplarıyla kıyaslandığında, bu biraz onun olağan sihrinden yoksun. Çok güzel bir kitap ve tavsiye ediyorum, fakat bir Cecelia Ahern kitabı olarak 3 yıldızlık.



2 PUAN





Yazarın çok kitabını okudum fakat bu kitabı benim için çok hayal kırıklığı idi. Yalnızca kitabın sonunu görmek için bitirdim. Daha önce okuduğum bir kitabı hatırlattı bana.



1 PUAN






Kitap, büyük bir hayal kırıklığı yaşattı. Aldığı yüksek puanları ve yıldızları anlayamadım. 








a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...