2 Eylül 2014

RKBT 4.GÜN YÜREK SÖKEN CİNAYETLERİ(MELEK TEYZE POLİSİYESİ-2) YORUM VE ÇEKİLİŞ





Geldik 2. kitabın yorumuna :)

İlk kitaptaki gibi Melek Teyze yine emniyete yardım ediyor suçluları bulma konusunda. Bu kitapta, önce bir tane ceset bulunuyor. Cesedin başı kesilmiş, ve iç organları tamamen çıkarılmış. Melek Teyze bu, durur mu hiç? Çatlıyor meraktan. Bu cinayetlerin seri cinayet olacağını ileri sürüyor. Ve haklı da çıkıyor. Çünkü 2. erkek cesedi de aynı şekilde bulunuyor.


Acaba kesik erkek cesetleri kimlere ait? İki kişinin birbiri ile bağlantısı var mı? Alınan organlar ne oldu? Melek Teyze elbette çözer bu durumu, ama nasıl ?








Her zamanki gibi yanına içinde maymuncuk,elektro şok cihazı vs. polisiye cihazlarının olduğu çantasını,oğlu Oğul'u ve mahallenin bıçkın delikanlısı Talat'ı alıyor ve organ mafyasının göbeğine atlıyor Melek Teyze. Bu sefer başına büyük belalar da açıyor hemde. Merak mı ettiniz neler olduğunu ? O zaman mutlaka okuyun.


Serimiz, 2 kitabıyla karşınızda. Ben iki kitabı da sevdim. Biraz yazım diline alışamamıştım ama sayfalar aktıkça hemen alıştım ve gülerek bitirdim kitapları.

Kitap kapaklarını çok çok beğendim kesinlikle. Editoryal açıdan da iyiydi.



Yazar: Çağan Dikenelli
Yayınevi: Mendirek Yayıncılık
Sayfa Sayısı.336
Basım Yılı: 2014





a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...