14 Eylül 2014

Zıt Kitaplar Mimi

Merhabalarr :) 

Yamakdan tarafından mimlendim :) Bakalım bu seferki mim nasılmış :)


1- ALIM ZAMANINA GÖRE


Hatırlayabildiğim kadarıyla roman anlamında kendim aldığım ilk kitap İpek Ongun serisinin 4. kitabı idi. Son aldığım kitap ise, Priscille Sıbley- Yıldız Tozu









2- FİYATINA GÖRE ZIT KİTAPLAR


Aldığım en ucuz kitap Tess Gerritsen- Kan Gölü( Cep Boy), en pahalı olanı ise Boleyn Kızı serisi kitapları.







3- ANLATICISINA GÖRE


Erkek anlatıcılı kitap, Bora'nın Kitabı. Kadın anlatıcılı kitap, Son Kamelya.










4- KAPAĞINA GÖRE ZIT KİTAPLAR


Bu maddeyi, sevdiğim-sevmediğim şeklinde cevaplamak istiyorum bende.

Sevdiğim kapaklardan bir tanesi, Pasaklı Tanrıça. Sevmediğim kapaklardan biri, Kahperengi.







5- UYRUĞUNA GÖRE ZIT KİTAPLAR

Yazardan bahsediliyor herhalde. Eğer o şekildeyse, yerli yazar, Zülfü Livaneli-Serenad, yabancı yazar, Jojo Moyes- Senden Önce Ben.






6- KALINLIĞINA GÖRE ZIT KİTAPLAR


Kitaplığımdaki en ince kitap, Merak Etmeyin İyiyim-Güneş Günter . En kalın kitap ise, Anna Karenina-Lev Tolstoy





7- HİKAYESİNE GÖRE ZIT KİTAPLAR


Gerçek yaşam öyküsü dalında, Beni Bulun. Kurgu kategorisinde, Elif Şafak- İskender






8- TÜRÜNE GÖRE ZIT KİTAPLAR


Nora Roberts- Gelin Serisi. Nora Roberts- Eve Dallas  Serisi






9- MODUNA GÖRE ZIT KİTAPLAR


Çiklit dalında Beni Hatırladın Mı?. Dram dalında, Melekler Zamanı.







 Sanırım pek çok kişi bu mimi yaptı :) O sebeple tek tek seçmek zor olacak. Yapmak isteyen varsa, buyursun :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...