9 Ekim 2014

Book Challenge Tag

Sevgili Hayallerimde Saklı Gerçekler beni mimlemiş, çok teşekkür ederim :)

1) İLK HAYRANLIĞIM: Twilight demeyeceğim üzgünüm :D İlk hayranlığım, İpek Ongun'un Bir Genç Kızın Gizli Defteri serisi idi. Serra'yı okumak çok güzel bir deneyimdi. Hatta şu günlerde serinin yeni kitabı çıktı :)

2) FAVORİ SERİM: Nora Roberts- Gelin Serisi ilk aklıma gelen. Ayşe Kulin'in ailesini anlattığı Veda-Umut-Hayat-Hüzün-Hayal serisini de seviyorum. 

3) FAVORİ KİTABIM: Aaaaa ama bu çok zor bir soru yahu :/ Birden fazla var fakat, Zülfü Livaneli- Serenad diyeceğim bu soruya. 

4) FAVORİ ERKEK KARAKTERİM: Erken Rüya Zamanlar'dan Eser <3  O nasıl bir aşktı yahu :)

5) FAVORİ KADIN KARAKTERİM: Romanlarda, ezik kadın karakter çekemiyorum ya. Gel deyince gelen git deyince giden, ağzını hiçbir haksızlıkta açma cesaretini gösteremeyen, pısırık, güçsüz... aaaaayyy içim şişti :D Güçlü kadın seviyorum ben :D Neyse, bu kategoriye Sindirella Anlaşması Nola Devlin karakteri diyesim geldi, neden bilemedim :)

6) FAVORİ OKUMA SAATİM: Esasen geceleri daha iyi okuyabiliyorum, sessizliği tercih ediyorum okurken. Kitap okurken dikkatimi dağıtan sesler vs. olmuyor böylece.


20 kişiyi etiketlemem gerekiyor, mimi yapmayan herkesi davet ediyorum, yapınız gençler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...