22 Ekim 2014

Dart Ödülü




Merhabalarr :) 

Az önce sevgili Part Of Book blogunun beni  Dart Ödülü (Premio Dardos)'ne  layık gördüğünü okudum yorumda. Çok mutlu oldum , teşekkür ederim tekrardan  :)

Ödülün bazı kuralları varmış hemen bakalım :)


1- Ödülün fotoğrafını yayınlamak
2- Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek
3- 15 bloga bu ödülü dağıtmak



Benim ödüllerim de, severek takip ettiklerime gidiyor:

Yamak Dan
Kitap İklimi
Kitap Arası Kahve Molası
Masum İnciler
Kitapperest Dünyam
Part Of The Book
Kitap Keyfim
Romantik Optik
Kristal Kitap
Okuma Köşem
Melis Kitaplar Diyarında
İki Kapak Arası
Kitap Dedikodusu
Kitapların Senfonisi
Pilli Kütüphane

10 yorum:

  1. Çok teşekkür ederiiim ^_^

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım çok sevindim :))))

    YanıtlaSil
  3. Ay çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Beni ödüle layık gördüğün için çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensiz asla olmazdı, en can bloggerlardansın <3

      Sil
  5. Teşekkür ederim canım, çok sevindimmmmm :) :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...