9 Ekim 2014

RKBT. 3.GÜN DİLEĞİM SENSİN-BARBARA FREETHY- YURT DIŞI YORUMLARI VE ÇEKİLİŞ

Merhabalar, turumuzun 3. gününde yurtdışındaki okurlar kitabımızı nasıl bulmuş ona bakacağız :)







5 PUAN



Çok gerçekçi ve dokunaklı. Bu kitapta yaşananların, çocukların başına gerçekten gelebileceğini bilmek kalp kırıcı, ama onları önemseyip, yardım eli uzatabilecek kişilerin varlığını bilmek güzel. Kitabı 2 günde okudum, romantik ve güzel bir kitaptı. Freethy'nin daha çok kitabını okumak istiyorum. Bu kitabı, yazarı nedeniyle seçtim ve çok güzeldi. Çoğu zaman heyecanlandım. Bu kitap, bir aşk hikayesi olmasının yanı sıra, kayıp bir çocuk hakkında esrarengiz bir roman aynı zamanda. Barbara'nın kitaplarını zaten hep 5 yıldız vererek okuyordum, bu kitap da içlerinde en iyilerinden birisiydi. Çok beğeneceksiniz.


4 PUAN




Ne kadar harika hissettiren bir romandı, aynı zamanda esrarlıydı. Eğer müstehcen bir cinsellik peşindeyseniz, bu kitap sizin kitabınız değil. İçinizi ısıtan bir kitap arıyorsanız, kesinlikle bu kitap sizin kitabınız.



3 PUAN




En sevdiğim türden, mutlu sonla biten tatlı bir hikaye. Eğer eğlenmek ve zihninizi dağıtmak istiyorsanız, harika bir kitap. İlginç ve tatlı bir okumaydı. Karakterler arasındaki bağın, daha da büyümesini dilerdim, fakat bu hali de çok güzeldi.



2 PUAN





Tatlı bir hikaye, ama bu kitapta akıcılık açısından hayal kırıklığına uğradım. Diğer kitaplarını çok severek okumuştum. Kitabın en güzel yeri son iki bölümüydü.



1 PUAN




Barbara Freethy'i daha önce okudum ve çok sevdim. Ve bazı kitaplarını tekrar tekrar okudum. Fakat, bu kitap tam bir hayal kırıklığı idi. Karakterler arasındaki kimya gerçekçi değildi, hatta zorlamaydı biraz. Kitabın sonu çok tahmin edilebilirdi.







a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...