16 Ekim 2014

RKBT 4. GÜN HİSSİZ- LEMARİZ MÜJDE ALBAYRAK- YORUM



Hissiz turumuzun son gününden merhabalar. Şeker mi şeker bir yazar tanıdık bu turumuzda. Müjde Hanım'ı, hikaye takip etmediğimden malesef tanımıyordum. Yayınevi ile sözleşme imzaladığı sırada tanımış oldum kendisini. Çok memnun olduk ekipçe, yolunun açık olmasını dileriz. Mutlaka Masum İnciler'in yaptığı Müjde Albayrak röportajını okuyun, cevapları çok samimi :)





Kitap Tanıtımı: 


Aşkın en derinden, inkâr edildiği yerden ortaya çıkışı! Kendilerini ve birbirlerine duyduğu aşkı çığlık çığlığa ve sessizce inkâr etseler de, aşkları ortalığı yakıp kavuruyor!

Alexander, hissiz, acımasız, yakışıklı, güçlü ve zengin… Daha küçücük bir çocukken öğrendi bütün bu özelliklere sahip olabilmeyi. O hislerini acımasızca rafa kaldırmış, kendi sonuna doğru ilerliyordu. Ama bilmediği, her sonun bir başlangıca gebe olduğuydu. Heaven karşısına çıktığında bütün inançları ters yüz olurken, kendi sonu birdenbire başlangıcı olduğunda ne yapacağını elbette bilemezdi.

Heaven; masum, saf ve kırılgan bir papatya… Cennetten gelen bu sessiz melek, tüm korkularını kendine zırh yaparak kökleri ile tutunduğu topraklarında, Alexander'ın fırtınasına karşı direnirken, bir aşk ateşi yakmak için geldiğinde asla tek bir yananının olmayacağını bilemezdi.Var olmadığını zannettiği kalbi boğulurcasına çırpınırken soluksuz kalarak tekrarladı: "Hissetmiyorum, hissetmiyorum, hissetmiyorum…"




Kitap Yorumu:

Hissiz oğlumuz Alexander <3   32 yaşında, yakışıklı, zengin, sert mizaçlı. Lakabını belirtmek gerekirse tam anlamıyla bir ŞEYTAN  :)  Birtakım sebeplerden dolayı, hayat felsefesini hissetmemek üzerine kurmuş, yaralı biri esasen.

Heaven, 22 yaşında, masum ve güzel bir genç kız. Kendince bazı korkuları var. Ailesini yitirmiş, hayatta tek varlığı dedesi olan bir kız aynı zamanda. Dedesinin papatyası :)


Bir çiftlik, bir teklif, genç ve güzel bir kadın, yakışıklı ve kaya gibi sert bir adam. İşte tam olarak kitabımızın konusu bu :) Spoiler vermeyeyim susayım iyisi mi. Hissiz oğlumuzun sonunu siz okuyun. 


Yan karakter sever biri olarak, başta Adrian olmak üzere, yan karakterleri beğendiğimi söylemeliyim sanırım. Jasmine, Josephine,Daniel karakterleri çok güzeldi. 


Mavi ve tonlarını çok sevdiğim için kitap kapağının rengini, kitap adının şeklini,
Hissetmez...Hissetmiyor...Hissetmeyecek detayını sevdim :)  Kitap puntosu, okuma açısından çok uygun bir boyuttu.


Eleştireceğim tek şey malesef yazım hataları olacak benim de. Diğer baskılarda, üzerinden geçileceğini düşünüyorum. Ayrıca Adrian'a göz koyanlar arasına katıldım bu durumda, Adrian'ın hikayesini okumak için sabırsızlanıyorum :)  Kitabı merak edenlere, okuyacaklara keyifli okumalar dilerim :)



Yazar: Lemariz Müjde Albayrak
Yayınevi: Postiga 
Basım Yılı: 2014 



Kitaba puanım 5 üzerinden 4 oldu. 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...