21 Ekim 2014

RKBT 4.GÜN MEKTUBUNDA DİYORSUN Kİ- YURTDIŞI YORUMLARI



Turumuzun son gününde, kitabı okuyan yurtdışındaki okurlar neler demişler bir bakalım :)



5 PUAN 


Kitabı çook sevdim. Mektup tarzında yazılan romanları çok seviyorum. Kitap, yer yer kalbimi acıttı. Güzel vakit geçirmemi sağladı. 2 jenerasyon arasındaki mektuplaşma çok güzeldi,kurgu adeta bir dokuma gibi ince ince işlenmişti. Kitabın sayfaları arasında tekrar gezinmek istiyorum!


4 PUAN


Bu kitabı okumaya başladığımda elimden bırakamadım. Mektuplar o kadar gerçekçiydi ki, sanki büyükannem yazmış ve ben okumuşum gibi etkilendim. Kitabın sonunu öğrenmek için devam ettim ve peri masalı sona erdi.


3 PUAN




Muhtemelen 3.5 puan vereceğim. Başlangıç ve son biraz durgundu fakat kitabın ortaları çok sürükleyiciydi. Kitabın tümü oldukça hızlı okunuyor. 3.5 yıldız verme sebebim, karakterlerin  benim hayal ettiğim şekilde davranmaması ve beklediğim gibi sonlanmayışı.

2 PUAN



Mektuptan ibaret kitapları tür olarak sevmediğim için puan kırdım. Fakat kitaptaki romantizm, beklediğimden de güzeldi. Eminim bir çok okuyucu severek okuyacaktır, çünkü güzel bir aşk. Bir çok kez bu tarz kitap okuduğum için, umduğumu bulamadım. 

1 PUAN



Karakterler yavaş ve sevimsiz. Ayrıca kim böyle mektuplar yazıyor artık. Hikaye, ama yazma fikrini  sevmiştim.


a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...