21 Kasım 2014

Hayalimdeki Kütüphane- MİM

Günün diğer mimi,Sevgili KİTAP KEYFİM'den. Geçen hafta mimlemişti beni, sınav bahanesi ile ertelemiş olduğum postlarımı giriyorum böylelikle,gecikme için üzgünüm :(


Hayalimde esasen tek bir odayı kütüphane olarak dekore etmek var. Bu odada bir çalışma masası, kaliteli bir aydınlatma, bir okuma koltuğu-kanepemsi bir şey ve kitaplıklar var. Huzur odası bir nevi :) 

Ve kitap okurken, elbette çay-kahve içme ritüelimiz var :)  Bir de kitap okurken dizimizin dibine kedi-köpek kıvrılması durumu var :)  

İşte benim hayalimde bu şekilde bir kütüphane var. Duvardan duvara kitaplık, yanımda uyuyan köpeciğim ve  taze kahve kokulu bir kitap okuma keyfi. ( Aşağıdaki fotoğraflarda köpek yerine kedi var ama siz ona köpekmiş gibi davranabilirsiniz :) )

Mimi yapmak isteyen herkese gönderiyorum, hayalinizdeki kütüphanelere kavuşmanız dileği ile,sevgiler...

  






2 yorum:

  1. Mimi yaptığın için çok teşekkür ederim canım :) Umarım huzur odanı en kısa en zamanda gerçekleştirirsin ve hayalindeki kütüphaneye kavuşursun. Paylaştığın görseller de çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim pamuk şekerim. Senin yaptığın mimi okurken, dedim zaten bu fotoğrafları ben mi ekledim acaba diye :) Mimin sonunda adımı görünce, o fotoğrafları ekleyemeyeceğim diye üzüldüm :D Umarım gerçekleşir hayallerimiz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...