7 Kasım 2014

Kitap Tanıtımı- Beni Yarına Bırakma- Burçin Çelik

Merhabalar :) Bugün biricik dostumun kitabını tanıtacağım. Kendisi benim için çoook özel bir insan. Yolun açık olsun canım dostum, hayat tüm güzelliklerini sunsun sana. İnanın çoook büyük bir kıvanç ve gurur duyuyorum.




Sizlerin sosyal medya hesaplarında, Yamak dan olarak tanıdığınız Burçin Çelik, ilk kitabı ile önümüzdeki günlerde okuyucu karşısına çıkmaya hazırlanıyor. İlk yayımlanan kitabı Beni Yarına Bırakma, dram türünde bir aşk romanı. Yazarın, farklı tarzlarda kurguları da bulunmakta, umarım onlar da basılır bir an evvel :)

Burçin Çelik'i takip edebileceğiniz hesaplar:

Wattpad
Facebook
Twitter
İnstagram
Blog



Aşk… Üç harfli bir kelime tüm duyguları mı barındırır içinde? Bir çift bakış tüm dünyayı mı sığdırır derinliğine? Sadece bir tebessümü için sevdiğinin, candan mı geçilir? Hiç ummadıkları anda karşılaşmıştı Selim ve Selma aşkla. Ne kadar direnirlerse dirensinler, gerçekliğini inkâr da etseler, çoğu kez ortalığı savaş alanına da çevirseler âşıktılar… Üç harfte anlam buldu ikisinin de tüm korkuları, çıkmazları, kimsesizlikleri, kimliksizlikleri... Aşkın manasını imkânsızlığında aradılar, buldular nitekim… Birbirleriyle sınanıp, akıllarıyla savaştılar; her mağlup çıkışlarında araflarından birbirlerine bir adım daha yaklaştılar. Aşk günahlarınla sınanmaktı belki de, masumiyetini yaktıkça aklanmaktı… Bedel ödedikçe daha çok yanmaktı… Yandıkça pervane misali ateşe çekilmekti… Aşk, cennetten vazgeçip bir ömrü araflara sürgün etmekti onlar için; araflarını cennete çevirmekti.





2 yorum:

  1. Meltemmmmm sen insanı nasıl da mahcup eder ama bir o kadar da sevindirirsin <3 <3 <3
    Canımsın, iyi ki varsın ve her daim yanımdasın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...