21 Kasım 2014

MİM :)

Merhaba herkesee :)

Sevgili ROMANTİK OPTİK beni geçen hafta mimlemişti, fakat vize yoğunluğundan zaman bulamamıştım malesef :(  Kendisine teşekkür ediyorum :) Sorularımıza geçelim :)


                                                       Blog açma hikayeniz nedir?

               Blog açma hikayem malesef yok :) Uzun senelerdir blogları takip ederdim, bir gün                      bende yapabilirim diyerek başladım. Özendim diyebiliriz :) Umarım okuyanlar için 
                                                              yararlı oluyorumdur :)


                                                Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim? 

                    Neden bu isim, çünkü bir kitap blogu. İsmim Meltem. Dolayısıyla KİTAP MELTEMİ :)





                                   Hangi mevsimi seversiniz? Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?

            Sonbahar :) Yaz ve kış mevsimini sevmiyorum. Benim için bahar ayları daha bir sevilesi.                                                                 Özellikle sonbahar :)


                                                         Kırmızı ruj mu? Eyeliner mı?

                                                                  Elbette eyeliner :)


                                                 Blog yazmak sana ne kazandırdı?

Blog yazmak bana en başta çok iyi arkadaşlar kazandırdı. Kendilerine sevgilerimi yolluyorum. :)


                                            Kitap okumak mı? Bir şeyler yazmak mı?

  Okumak. Ama malesef günümüzde okuyan herkes yazma derdine düştüğü için etraf amatör patlamasından geçilmiyor. (Kaliteli yazanları kategori dışı tutuyorum.)


                                                   Şiir mi? Roman mı? Hikaye mi?

  Roman. Şiirden hiç hazetmem. Cemal Süreya hariç. Hikayelere de soğuk duruyorum açıkçası, şu wattpad denen yerde hep imla hataları, anlatım bozuklukları gırla gidiyor. E hayat kısa okunacak kitaplar çook, uğraşamam sizin hikayelerinizle dedim :) Amatör okumuyor muyum okuyorum, kitap olmaya layık görülenleri okuyorum :)



En çok etkilendiğin film?

Leon elbette. Jean Reno hayranı oldum o filmle birlikte. Hangi tetikçi, her gün süt içip, saksı çiçeğini sular :)



Hangi tür kitap, film?

Film ve kitap tercihlerim genelde paraleldir. Yani genelde, aşk, aile, dram, komedi, romantik komedi tarzını severim. Sevmediğim türler, fantastik,distopik,felsefe,kişisel gelişim gibi türler.


Öğrenci olmak mı? İş hayatımı?

Hihihihi öğrenci olmak tabikii :)


Kitap okumak mı? Film izlemek mi?

Kitap okumak <3


Klasik giyinmek mi? Spor giyinmek mi?

Yerine göre diyerek politik bir cevap verecektim, ama spor giyimi daha çok sevdiğimi farkettim şuan :)


Almaktan asla vazgeçemeyeceğin şey ne?

Soru saçma olmuş elbette kitap, odama sığmakta zorluk çeksem de :)


En sevdiğin yemek nedir?

Genelde hamurişini çok severim. Ama patatesli olan herşeye de bayılırım. :)


En sevdiğin dizi?

Beni Böyle Sev.




Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

Para basmak :P





Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?

Kitap anlamında ilk beşim:

1-Aşık Kim-Vefa Enver
2-İki Renk Aşk-FMA
3-Pabucumun Ajanı-2- Asude
4- Hiçliğin Kıyısında- J.A. Redmerski
5-Alim-Işıl Parlakyıldız

Normal alınacaklar ilk beş:

1- Çanta
2-Bot
3-Saat
4-Kitaplık
5-2015 ajandası 



Mim için Romantik Optik'e teşekkür ederim tekrardan :) Yapmak isteyenleri mimlemiş olayım :)







2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...