12 Aralık 2014

RKBT 3. GÜN KIZ KAFASI-LAFEBESİ- YORUM VE ÇEKİLİŞ




Kitap Tanıtımı:

Aslında her şey evrenin: 
"Sen isteklerini söyle gerisini bana bırak" demesiyle başlamıştı... 

Ben de bir güzel sıralamıştım isteklerimi... Acaba çok şey mi istedim evrenden? Yoo, çok şey istemedim aslında... Ve böylece düştüm yollara...

Hayallerim, heveslerim, yaşadıklarım, yaşayamadıklarım, sevdiklerim, kızdıklarım, kırdıklarım ve vazgeçtiklerim...

Yazdım; çünkü ben keşkeleri hiç sevmem... Hayallerim, heveslerim, yaşadıklarım, kırdıklarım ve vazgeçtiklerim...

Taşınan bavullar, yapılan çılgınlıklar, karşılıksız aşklar, çekilen otostoplar, yaşanan gelgitler ve daha niceleri...





Kitap Yorumu: Merhaba :) Yeni tur kitabımız Olimpos Yayınları'ndan çıkan Kız Kafası :) Öncelikle kapak rengi ile gönlümüzü çelen kitabı inceleyelim.

Kahramanımız, 22 yaşında bir genç kız. İstemediği bir bölümde okuyor. Hayalleri var. Ve hayallerinin peşinden gitmek için tekrar sınavlara giriyor. Bu sefer istemediği bir bölüm kazanıyor, sınıf öğretmenliği, hem de Kocaeli'nde.. 

Kızımız, hayatın kendisine kattıklarını, yediği darbeleri, aşk acısını, ev huzursuzluklarını, ayakları üstünde durmayı anlatıyor bizlere türlü çeşitli şekillerde. Belaya yakalanma konusunda da kimse eline su dökemiyor kızımızın :)

Tabii başka karakterler de var kitapta. Kahramanımızın uzatmalısı Narcus mesela :) Narcus'lu sahneler, genellikle delirtti :D Neden mi? Okuyun da görün Narcus'u.

Dizüstü edebiyat, çok tercih ettiğim bir tür değil esasen. Daha önce okuduğum örneklerinin yanında güzel bir kitaptı. Yer yer gülümseten, yer yer hüzünlendiren bir hikaye. Yer yer kendinizi, arkadaş grubunuzu, varsa-olduysa ev arkadaşınızı bulacağınız bir kitap aynı zamanda. Argo kesinlikle sevmeyen biriyim kitaplarda-filmlerde, bu anlamda kitapta sevmediğim şey argo kelimeler idi. Kapak rengini sevdiğimi zaten söylemiştim, Lafebesi'ne yazarlık kariyerinde başarılar dilerim. Keyifli okumalar :)

Kitabın Yazarı: Lafebesi
Yayınevi: Olimpos Yayınları
Basım Yılı: 2014 
Sayfa Sayısı: 296

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...