7 Aralık 2014

Yeni Kitaplar-5


Merhabalar :) Uzuun zamandır alışveriş yazısı yazmadığımı farkettim. Son 1 ay içerisinde kütüphaneme dahil olanları yazayım dedim :)

Öncelikle kitaplar Oku oku, Kitap Sihirbazı, Tüyap, kitapçım olmak üzere farklı farklı yerlerden alındı.

Kız Kafası, Renkli Kalemler Blog Tur'un yeni tur kitabı. Gündüzsefası, Burçin'in Tüyap hediyesi :) Handan, Yıllar Sonra, Alışverişkolik en sevdiğim yazarların yenileri.Üçü de seri devamı. 

Aşkı Seçtim, merakla beklenen Doruk-Asya aşkını, Ali'm Aslı-Ali'm aşkını konu alıyor. Sahra ve Çiçek Kızlar, merak ettiklerimden :) En yakın zamanda okunacaklar :)

İki Renk Aşk, Pabucumun Ajanı-2 imzalı kampanyadan alındı. Yanına arkadaş olarak, Hiçliğin Kıyısında, Beni Yarına Bırakma ve Aşık Kim'i de katarak :)

Şahmelek ve Çirkin Güzel ise, fuar zamanı Kitap Sihirbazının yaptığı müthiş indirimden :)

Sanırım uzuun bir süre kitap almamalıyım :) İstediğiniz tüm kitaplara kavuşmanız dileği ile, mutlu pazarlar  :)





5 yorum:

  1. oy oy hepsi birbirinden güzel bunların <3 keyifle oku herbirini :))
    kıskandım ben de alışveriş postu giricem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzucumm :)

      Senin bendeki kitapların gelmeden giremezsin post falan :D

      Sil
    2. Ahahha :D olsun olsun o kadar kahrımı çektin bebişim <3

      Sil
  2. Maşallah kitaplarınıza ve okuma alışkanlığınıza :)Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hemen geliyorum ziyarete, sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...