18 Ocak 2015

ETKİNLİK: Kendi Kitabını Yarat

Sevgili Burcu ve Şefika beni mimlemişler :) Teşekkür ederim kızlar :)





1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?

Kesinlikle romantik komedi olurdu. İkinci tür ise dram olurdu.


2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?

Ben bağımsız kitap severim. Seri pek sevmiyorum. Seri aralarının yıllarca açıldığı bir ülkede yaşadığımızdan. Bu anlamda tek bir kitap yazmayı yeğlerdim.


3) Kitabınızın baş karakterinin yada karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?

Kadın karakter, Defne veya Duygu olurdu. Erkek karakter ise Deniz, Umut gibi isimler olurdu.


4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar yada yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?

Çiklitte Sophie Kinsella, dramda Fatma Erdek, romantik türde Nora Roberts... Bu liste uzaaar gider :)


5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke,şehir,köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?

İzmir, Antalya, Ankara olabilir aslında :)


6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?

Canım anneme elbette :) Blogumun biricik takipçisi, canım benim <3


7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?

Abidik gubidik bir isim olmayacağını düşünüyorum, ama belli bir şey yok kafamda :)


8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu?

Eğlenceli, akıcı, aşk dolu :)



Mimi yapmak isteyen arkadaşlara yolluyorum, sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...