17 Ocak 2015

High School Musical Book Tag



Finalleri bitmiş Meltem'den herkese selamlar :)  Dün biten sınavlarımın ardından biriken mim, kitap yorum postu ve tanıtımlarla geri döndüm :)

Beni mimleyen Kitap İklimi 'ne teşekkür ederim :) Hadi sorulara geçelim :)



1. Yeni Bir Şeye Başlangıç - Yeni favori tür / yazar / seri?


Çok fazla gerilim-polisiye okumuyorum mesela. Bu tarzda bir kitap olabilir bu soru için cevabım. Örneğin, Rkbt olarak Lena Diaz'ın kitabını incelemiştik. Kızlar önceki kitapları da incelemişti, ben 3. kitabı çıktığı süreçte tura dahil olduğumdan 3. kitabını okuma şansım oldu. Ve gayet beğendiğim bir kitap oldu. 4. kitabını bekliyorum şahsen,diğer kitaplarını da okuyacağım.


2. Öyle bir kitap arıyorum ki - içinde istediğim her şey var?


Hmmm bilemedim şimdi bunun cevabını. Ben mesela, aşk-macera-aile vs konuların iç içe olduğu kitapları seviyorum. Tür dahilinde bir Sarah Jio kitabı olabilir. Favorim, Yağmur Sonrası.


3. Muhteşem - En büyük divanın olduğu bir kitap? (Divadan kastı en sevdiğiniz karakter olabilir sanırım pek emin değilim ama yabancıların cevapları bu tarz olduğu için böyle düşünüyorum. :D ) 


Bu soruyu pas geçmek istiyorum :( En'li soruları sevmiyorum malesef.


4. Mevcut durum - Klişeye meydan okuyan bir karakter?


Son zamanda okuduklarımdan, Tersyüz. Bir aşk romanı, belki tahmin edilebilir bir kitap ama asla klişe değil.


5. Erkekler geri döndü - En iyi bromance?


Bu soruya da net bir cevabım yok. Öyle ayılıp bayıldığım bir karakter gelmedi aklıma :/


6. Ne Zaman – Favori yaz okuman?


Duygu :) Yaz aylarına çok iyi gitti :)


7. Her gün - Eğer hayatının geri kalanında her gün bir kitap kapağına bakman gerekseydi, hangisi olurdu?


Malesef belli bir kitap kapağı veremeyeceğim bu sorunun cevabına. Her yeni gün, yeni bir sürü kitap çıkıyor ve ben onların kapaklarına da bayılıyorum. Bu sebeple belli bir kitap kapağım yok.


8. Sadece Seninle Olmak İstiyorum – Elinden bırakamadığın bir kitap?


Aslında, Fatma Erdek kitaplarını bu ara tekrar gözden geçiresim var :)

Fatma Erdek okumayan varsa, bence hemen başlamalı.


9. Çığlık - Seni hayal kırıklığına uğratan bir karakter?


Kitap anlamında, S.ktirgitli Aşklar. Beğeniler göreceli malesef, ama bizimle değilsin Funda :(


10. High School Musical - En sevdiğin kurgusal okul?


Okuduğum yegane fantastiklerden olan Harry Potter serisi olarak cevap vereceğim bu soruya. Hatta bu seriyi de gözden geçirmek istiyorum, kaç yıl oldu okuyalı :(


11. Humuhumunukuapua – Okuduğun en saçma kitap / sahne / karakter?


Dizüstü edebiyat (!) olarak adlandırılan kitapların büyük bir çoğunluğu okuduğum en saçma kitaplar.



12. Bahar Müzik Potpurisi – Mutlu son ?


Evli,mutlu,çocuklu sonları seviyorum benn. FMA kitapları diyorum bu soruya da :)




Yapmayan kişileri şu an seçemedim. Yapmak isteyen herkesi mimliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...