22 Ocak 2015

RKBT 4. GÜN- YALNIZLIĞA ÇARE BULUNDU- SURİ ROSEN- YORUM VE ÇEKİLİŞ



Merhabalar, Renkli Kalemler Blog Tur olarak yeni bir tur ile karşınızdayız. Bugün yorum sırası bende. Bakalım kitap için neler düşünüyorum :)




Kitap Tanıtımı:

"Ya kaderiniz hiç beklemediğiniz birinin ellerindeyse?"

Belki o da uzakta bir yerlerde farkında olmadan seni bekliyordur. Belki de şu an yanı başındadır ve sen onu göremiyorsundur. Ya da oradadır, biliyorsundur bir adımını beklediğini. Bir adım, sonra bir adım daha… Korkma, artık yalnız değilsin! Aşk var yanı başında!

"Kıpır kıpır, eğlenceli ve sürükleyici bir hikâye."
-Kirkus Reviews-

"Hayatta her an karşımıza çıkabilecek olayları konu alan bu büyüleyici hikâyede herkesin anıları canlanacak."
-School Library Journal-



Kitap Yorumu:

16 yaşındaki kahramanımız Raina Resnick, ailesiyle yaşamakta olan bir liselidir. Bir gün, bazı sebeplerden dolayı teyzesinin yanına taşınmak zorunda kalır.

Yeni evine ve yeni okuluna alışmak için epey çaba gösterir. Fakat henüz bir arkadaşı yoktur. Bindiği otobüste, yanına oturduğu Tamara ile bir süre sonra arkadaş olurlar. Her şey Tamara ile arkadaş oluşu ile başlar. Tamara'ya bir erkek bulmak, Raina için en öncelikli iştir artık.

Öte yandan, Raina'nın ablası Leah, evlilik arifesinde nişanı bozulmuş bir genç kızdır ve Raina ile araları genel olarak kötüdür.

Raina, Tamara'ya birini ayarlayabilecek mi? Ünü nasıl yayılacak? Leah ile araları düzelecek mi? okuyup görün :)


Öncelikle, ergen karakterli kitaplara karşı bir ön yargım olduğunu belirteyim. Fakat, kitap önyargımı öyle bir kırdı ki :)

Kitabı çok beğendim. Öncelikle, çok akıcı, çok naif. Komik pek çok sahne var. Aile ortamı var. Her kitapta görmekten bıktığımız(yada benim bıktığım) cinsellik sahneleri yok. E daha ne olsun :) Biraz daha uzun bir kitap olabilirmiş Raina'nın da aşk hayatını okumak isterdim şahsen :)

Çeviriyi de beğendim. Komik bir kitaptı dediğim gibi. Soğuk kış günlerinde içinizi ısıtacak bir çöpçatan hikayesi okumak isterseniz, yanınıza çayınızı kahvenizi alıp mutlaka okuyun Yalnızlığa Çare Bulundu'yu.


Kitabın Yazarı: Suri Rosen

Çevirmen: Şafak Tahmaz 
Yayınevi: Parodi Yayınları
Basım Yılı: 2015
Sayfa Sayısı: 270



Kitaba puanım 4/5






a Rafflecopter giveaway

8 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...