10 Şubat 2015

AKSİSEDA OKUMA ETKİNLİĞİ- AKSİSEDA- BAŞAK KIZILTAN- YORUM






Kitap Tanıtımı:

Sevgiye aç iki yaralı yürek Buse ve Berke'den sonra Buse'nin en yakın arkadaşı Seda'nın hikâyesini okumaya hazır mısınız?

Buselik adlı ilk romanıyla okurlarını samimi kahramanlarıyla tanıştıran Başak Kızıltan, hiç bitmesin denecek bir romanla daha bizi baş başa bırakıyor. Seda kendisini aşka teslim edecek kadar güçlü bulmazken onun gerçek aşkı olmayı kim hak edecek dersiniz? Peki Yankı, Seda'nın kendi yüreğine bile dinletemediği sesini dünyalara duyurabilecek mi? Geçmişin acı dolu yükünü geleceğin mutluluk umuduna yüklemekten yorgun yüreklerin aşkını okumaya hazır olun. Buse ve Berke'yle Buselik'te hissettiğiniz heyecan, Aksiseda'da Seda ve Yankı'yla artacak.

"Seda, ben öyle aşk meşk sözleri söyleyebilen bir adam değilim. Dümdüz biriyim. Beni tanıdın, aksi, sert, düz, patavatsız bir adamım. Hani odun diyorsun ya bana, öyle işte. Hep böyleydim, önceden de, şimdi de. Sana kalbimi açtım ben, en kanayan yaramı anlattım. Senin bu yaramı iyileştirmeni, bizi iyileştirmeni bekliyorum Seda. Asıl sen kanatma yaramı. Eğer ben şu zamana kadar sana olan hislerimi belli edemediysem, tamam eşeklik bendedir, ama sen de anla beni lütfen."


Kitap Yorumu: 

Okuma Etkinliği kapsamında Buselik ve Aksiseda kitaplarını yorumluyoruz. Buselik yorumum için: BUSELİK

Başak Kızıltan'ın yayınlanan 3. kitabı Aksiseda. Buselik kitabında, Buse'nin hayatına eşlik etmiştik. Bu kitapta Seda'yı okuyoruz. Elbette, Buse-Berke çiftini de okuyoruz ve Buselik kitabında kafamızda kalan soru işaretlerini yanıtlıyoruz.

Patronu Ahmet ile ilişkisi olan Seda, ilişkisini sorgulamaya başlar. Bir şeylerin yolunda olmadığına karar verip biraz kafasını dinlemek üzere uzaklaşmak ister. Seda'nın inzivaya çekildiği yer İzmir- Karaburun olur, aklında yokken neden Karaburun'a gider Seda, okuyun görün :)

Seda'nın yolu burada Yankı ile kesişir. Yankı, tam bir tatlı odun. Romantik olmadığını iddia etse de aslında romantik biri Yankı. Fakat, onun da yaraları var geçmişinden gelen. Hatta Karaburun'a taşınma nedeni, Yasemin...

Ve elbette ilk kitaptaki çiftimiz Buse ve Berke! Berke ile Buse'nin aşklarını bu kitapta da okumak çok güzeldi. Berke kesinlikle, iyi bir aşık. Gerçi kitaptaki iki çifti de sevdim ben :)

Kitabı okurken pek çok sayfada canınız tatlı yemek isteyebilir. Ve hatta belki Seda'nın çöpe giden tiramisularının tarifini merak edersiniz. Başak Kızıltan'dan tiramisu tarifi: Tiramisuu <3

Genel olarak kitabın konusu bu şekilde. Seda'nın aldığı kararın doğruluğunu kanıtladı Yankı. Bazen deyim yerindeyse tası tarağı toplayıp uzaklaşmak gerekir, kendinden bile. İşte bunu yapabilen Seda için hayat sürprizlerini bir bir sıraladı. Yankı'nın aşkı, Seda'nın kararlılığı, Berke-Buse çifti, Nas-Kaan afacanlarının maceralarına tanık olmak ve  Saner'in olgunlaşmaya başladığını görmek güzeldi.

Buselik kitabının bir tık yukarısında idi bence Aksiseda. Yine ufak tefek yazım hataları vardı malesef, yeni basımlarda düzenlenecektir eminim. Yazarın dördüncü kitabı bakalım ne üzerine olacak, bekleyip görelim. Keyifli okumalar :)

Gezgin Kitap Kardeşliği Blog Turları grubuna, beni konuk ettikleri için tekrardan teşekkürlerimi sunarım.

İmzalı Aksiseda çekilişi için: Tık Tık

Kitabın Yazarı: Başak Kızıltan
Yayınevi: Postiga Yayınları
Basım Yılı: 2014
Sayfa Sayısı: 384



Kitaba puanım 5/5



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...