3 Şubat 2015

OKUMA ETKİNLİĞİ: BELALI KORUMAM- CORLEONİS CANAN A. DÜZGAN- KİTAP YORUMU VE ÇEKİLİŞ



Merhabalar :) 6 blogger toplandık ve bir okuma etkinliği düzenledik. Belalı Korumam'ı konuk ettiğimiz etkinlik kapsamında, sizlere de 2 adet hediyemiz var. Postun sonunda yer alan çekilişe katılmayı unutmayın :)




Kitap Tanıtımı:

Güçlü, hırçın, asi Selin…

Herkes onun kendi dünyasında, lüks içinde ve başına buyruk, özgürce yaşamak istediğini sanırken o, babasından daha çok güveneceği birinin özlemini taşıyor içinde.vBüyükbabasının onu korumak adına kişiliğini değiştirme isteği ve bu uğurda yaptıkları, planladığının tam aksine Selinin hayatını değiştiriyor. Korkuların gölgesinde başlayan aşkın dizginlenemez dalgaları arasında kıyıya vuran sadece tutku mudur dersiniz?
Selin ve "koruması" Denizin hikâyesini okurken tutkulu bir aşkın özlemini duyacak olursanız, kitabı yeniden okuyabilirsiniz.

"Aklım karmakarışıktı ama hiçbir şey düşünmek istemiyordum. Kendimi yorgun ve savunmasız hissediyordum. Tüm kötü hislerden kurtuldum ve kendimi ona bıraktım. Öyle yumuşak, kibar ve baştan çıkarıcıydı ki. Beni etkiliyordu. Daha önce hissetmediğim duygulara sürüklüyordu. Başımı yavaşça kaldırdım ve yüzüne baktım. O da yüzüme baktı. Yine göz gözeydik ve de çok yakın. Bu beni kaçıran adam mıydı? Oysa kollarında bambaşka bir diyardaydım."


Kitap Yorumu: 

Keyifli bir kitabın yorumuna hazır olun :)

Kitabımız, 20 yaşındaki Selin Aksöz'ün hikayesi ile başlıyor. Selin, anne-babası küçükken ayrılmış, büyükbabası hayatının merkezi olmuş, zengin, asi bir genç kız.

Büyükbabası, Selin'e yakın koruma tutmak istediğini dile getirince, Selin buna karşı çıkar ve istemez. Selin, çareyi Miami'ye kaçmakta bulur.

Özgür ruhlu Selin, burada gezip tozarken, başına gelen bir olayla hayatı değişecektir. Selin, ultra yakışıklı, egosu tavan Deniz Aslan tarafından kaçırılmıştır.

İki asi ruhun, birbirlerinden uzak durmaya çalıştıkça birbirlerine çekilmelerini okuyoruz bu süreçten sonra.

Bayılarak okudum kesinlikle. İkilinin atışmaları o kadar gerçek ve komikki, kahkaha atmamak imkansız.

Şimdi, Deniz faktörünü göz ardı etmemeliyiz hanımlar. Biz kitabı okurken, Deniz'i paylaşamadık açıkçası :) Selin, Deniz'e acı çektirdikçe Selin'in ümüğünü sıkmamak için tuttum kendimi :D

Kitap o kadar dolu ki, hangi sahneden bahsetsem :) Denize gittikleri ve sonrasının malum kötü olaylar olduğu bölüm. Gerçekten duygu geçişi çok iyiydi.

Kitabın diğer bir bomba karakteri, büyükbaba! O nasıl bir plandı öyle yaa :) Sonu güzeldi neyseki, büyükbaba affettik seni :)

Aradan geçen 38 sene ile Deniz'in performansından bir şey kaybetmemesi ise, kitabın son sayfasını okurken bile güldürdü :)

Açıkçası böyle bir kitap beklemiyordum. Gerek kurgusu, gerek karakterlerin ağzından olayın çok yönlü anlatımı, gerek akıcılığı ile su gibi akıp gitti. Beklentimin kat kat üstünde bir kitap oldu Belalı Korumam. Canan Düzgan'ın çıkacak diğer kitaplarını da takip edeceğim. Aşkın çekimine karşı koyamayan, acı ile sınanmış ama asla vazgeçmemiş iki yüreğin tutku dolu macerasını bence okuyun :) Canan Hanım'a yazarlık kariyerinde başarılar diliyorum. :)



Kitabın Yazarı: Corleonis Canan A. Düzgan
Yayınevi: Postiga Yayınları
Basım Yılı: 2014
Sayfa Sayısı: 494



Yazarımızın Wattpad sayfası: http://www.wattpad.com/user/corleonis
Facebook Sayfası: Corleonis

Kitaba puanım 4,5/5  




a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...