6 Mart 2015

RKBT 3. GÜN UNUTMA BENİ-LİSA GENOVA- YURTDIŞI KAPAKLARI VE YURTDIŞI YORUMLARI



Artemis Yayınları katkılarıyla turunu düzenlediğimiz Unutma Beni'nin, yurtdışında aldığı yorumlardan ve yurtdışında yayınlanan kapaklarından derlediğim yazımı paylaşacağım bugün. 

Kapaklara göz attığımızda, genel anlamda çoğunda, kitapta da geçen kelebek figürünün kullanıldığını görüyoruz. Diğer bir çoğunluk ise, Julianne Moore'un filmde canlandırdığı bir kare ile kitap kapağını süslemiş. 















Yurtdışı yorumlara geçersek;



5 PUAN

Kelimeleri burada ziyan etmeyeceğim. Bu kitabı okuyun. Asla unutmayacağım. Kalbimi kırdı, bana çok şey öğretti ve hatırlattı. Tebrik ederim. Son derece iyi yazılmış.


4 PUAN

Bu bir kadının Alzheimer teşhisi konduktan sonra, kendi tepkisi ile mücadele eden bir hikaye. Hastalık, ailesi ve kayıp duygusuyla Alice'in ilişkilerinde çok gerçek. Yazar, sadece Alice'in iç savaşını canlandırmayı seçti anladığım kadarıyla, eşinin de düşüncelerini biraz görmek isterdim.


3 PUAN

Alzheimer ile yaşamak hakkında ilginç bir hikaye. Alice'in bakış açısıyla yazılmış. Hala bir şey olacakmış gibi. Hikaye bitmemiş,kendini hissettiriyor.Hikaye eksik olduğu için 3 yıldız veriyorum.


2 PUAN

Bu kitap,bir arkadaşım tarafından tavsiye edildi .Okumaya devam ettim, ama hikayenin içine giremedim. İyiye gitmesi için bekledim. Fakat okumayı bıraktım.


1 PUAN

Şimdiye kadar okuduğum en dokunaklı kitaplardan biri oldu.Karakterler bana hiçbir sempati uyandırmadı. Bu hikayede ilginç olan tek şey, Alzheimer hastalığının ilerlemesi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...