26 Haziran 2015

MİM- O MU BU MU + KONU KİTAP MI? BANA BUNLARLA GELİN :)


Merhabalar :)

Sevgili Kitaptan Blog, beni O mu Bu mu tagine etiketlemişti, tekrardan teşekkür ederim :)


İnce mi? Kalın mı?

-Duruma göre değişmekle beraber, genelde orta karar kalınlık yani 400 sayfa.


Artemis mi? Ephesus mu?

-Ephesus. (Artemisi de seviyorum )


Dizi mi?Film mi?

-Dizi


Yeşil mi? Mavi mi?

-Mavi. Hem de heeer tonu <3


Lydia mı?Allison mu?

- Iıııı ikisini de tanımıyorum desem :P


Matematik mi?Türkçe mi?

- Türkçe :)


Labirent Serisi mi?Lux Serisi mi?

-İki seriyi de okumadım, Paaas diyorum.


Aynı Yıldızın Altında mı?Siyah Damar mı?


-Siyah Damar.


Fantastik mi?Bilim Kurgu mu?

-Bilim Kurgu


Aşk mı?Dram mı?

-Hmmm zor bir soru oldu :) Aşk diyorum, ama zaten aşk romanlarında dram da oluyor bolca :)


John Green mi?Brandon Sanderson mı?

-İkisi de değil :)



Geldik ikinci mime. Sevgili Febris'in Günlüğü, beni Konu Kitap Mı? Bana Bunlarla Gelin' e etiketlemiş, tekrardan çok teşekkür ederim :)


1- Klişe bir soruyla başlayalım: Film mi kitap mı?

-Kitap <3


2- Ne tür kitapları tercih edersin?

Kişisel gelişim, felsefe, ağır fantastik kitaplar hariç diğer türleri seviyorum. Genellemek gerekirse, aile,aşk,dram temalı kitapları tercih ediyorum.


3- Bir yazar olsaydın kim olmak isterdin?

J.K. Rowling :D


4- Bir kitap yazmaya karar versen aklına gelen ilk konu hangi türe girerdi?

Ya çiklit olurdu ya da dram. Evet epeyce ayrı uçlar :D


5- Çok başarılı bir kitap yazdın. Film mi yoksa dizi mi olmasını isterdin ya da kitap olarak kalmasını mı tercih ederdin?

Kitap olarak kalmasını isterdim.


6- Issız bir adada yanına yol arkadaşı olarak seçeceğin kitap karakteri kim olurdu?

Sophie Kinsella'nın Alışverişkolik serisinden, Becky Bloomwood. Kendisi çok eğlenceli bir yol arkadaşı olurdu eminim :D


7- Hayatın boyunca sadece tek bir yazarın kitaplarını okuma şansın olsa bu kim olurdu?

Sophie Kinsella :)


8- İki yazar beraber bir kitap yazsa harika olurdu dediğin iki yazar düşün. Kim onlar?

Bilemedim şu an, geniş kapsamlı düşünmek lazım :D


9- Sonunu değiştirmeyi en çok istediğin kitap hangisi?

Jojo Moyes- Senden Önce Ben. (ahh be willll )


10- Önermekten sıkılmadığın, "Dünya okusun!" dediğin bir kitap sorsam?

Fatma Erdek kitapları.


11- Eyvah! Bir kitabın içine hapsoldun, hem de ana karakter olarak! Hangi kitap olsa "Beni burada bırakın." derdin?

Hihihihi son okuduklarımdan biri olacak bu sorunun cevabı. Karmakarışık- Emma Chase <3



Mimleri yapmak isteyenler buyursun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...