6 Haziran 2015

ROMANTİK OYUN- ELİF YILMAZ- YORUM



Kitap Tanıtımı:

"Aşk… Aşk, benim hastalığımın yan etkisiydi. Benim esas hastalığımın adı romantizmdi ve her şey, romantik bir oyunla başlamıştı." İki arkadaş... Birbirlerini etkilemek için bir oyuna girişirlerse ne olur? Steven ve Tina için her şey eğlenceli bir oyun olarak başladı. Tek amaçları oyunu kazanmaktı. Bu noktaya kadar ortada herhangi bir sorun görünmüyordu. Sorun, rakibini alt etmeye çalışırken birbirlerinden etkilenmeleriyle başlamıştı.İyi olan kazansın mottosuyla başlayan bu oyunda biri diğerinden daha iyiydi.Peki, ilk hangisi aşık olacaktı? Daha doğrusu söz konusu aşksa, mortada kazanan var mıydı?Romantik oyun başlasın!

"Her şeyi düzelteceğini bilseydim,sana sadece iki kelime söylerdim."



Kitap Yorumu:

Merhabalar :) Blogum boş kaldı farkındayım, final dönemim olduğu için çok yazma şansım olmadı. Seçimlerden ötürü final sınavlarımızın bir kısmı ertelenince, hemen yorum yazmak için soluğu burada aldım ve ilk yorumum canım Elif'in kitabı olacak :)

Elif ile geçtiğimiz Nisan ayında, İzmir Fuarı'na geldiğinde koca bir hafta geçirdik, benim için çok güzel bir anı oldu bu sene İzmir Kitap Fuarı. Çünkü, Deniz Kızları İle Okuma Etkinlikleri grubumuz, Masum İnciler-Burcu arkadaşımız hariç, fuarda buluştu. İnşallah tekrarlanır diyorum, bu güzel anılar :) Ve daha da uzatmadan kitaba geçiyorum :)


Tina Mitchell, 17 yaşında müzik sevdalısı bir genç kız. Annesi, Tina'nın babasından boşandıktan sonra, George Gonzalez ile evlenir. George ve kızı Sienna, Tina'ya güzel bir aile olur.

Tina'nın sekiz yaşından beri arkadaş olduğu Steven Baker, müzik ve basketbolu seven, esprili bir gençtir. Tina ile birlikte, bir film izlerlerken, bir iddiaya tutuşurlar. İddiaya göre, bir oyun oynayıp puan toplayacaklardır ve 100 puan alan kazanacaktır. Bakalım bu romantik oyunu kim kazanacaktır?

Konu kısaca böyle. Romantizm yarışına giren ikili, aileler, yakın arkadaşlar derken güzel bir kitap çıkmış ortaya. Kahramanların yaşının küçük olması, başta çekindiğim bir konuydu fakat okuyunca hiç öyle olmadığını anladım. Çünkü, gerçekten karakterler çok güzel işlenmişti. Özellikle, Tina çok eğlenceli bir kızdı :) Tina'nın en yakın kız arkadaşı Liz, üvey ablası Sienna, üvey kuzeni Christopher çok eğlenceli bir okuma süreci yaşattı. Ve elbette Steven :) Elif, güzel bir karakter yaratmış Steven ile. Steven 10'ar puan alması gereken olaylarda 20 puanları götürdü bir güzel :D

Bölüm aralarındaki gitar detayı çok tatlıydı, 24 adet gitarı olan Steven ile müziğe aşık Tina için daha uygun bir nesne daha olamazdı :)

Romantik Oyun, keyifli bir okuma süreci yaşattı, güldürdü bol bol. Elif'e buradan tebriklerimi iletiyorum ve yolunun açık olmasını diliyorum. İkinci kitabını da bekliyorum :)



Kitabın Yazarı: Elif Yılmaz
Yayınevi: Postiga Yayınları
Sayfa Sayısı: 311
Basım Yılı: 2015


Kitaba puanım 4/5





2 yorum:

  1. Mimlendin :) http://kitaptanblog.blogspot.com.tr/2015/06/o-mu-bu-mu-tag.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...