22 Haziran 2015

SAHİLE AŞK VURUNCA- KATE PERRY- YORUM




Kitap Tanıtımı:

Freya'nın her zaman etrafında uçuşan ilham perileri aniden ortalıktan kaybolurlar. Üstelik en olmadık zamanda…

Büyük bir proje için, gerçekten çekici çizimler yapması gereken Freya, içinde hissetmediği bir şeyi, ne kadar uğraşırsa uğraşsın kâğıda dökemeyeceğini anlar. Problemine bir çözüm yolu da bulur. Çizimlerinde yansıtması gereken çekici kadın ve erkek figürlerini resmedebilmek için en başta kendisi çekici bir kadın gibi hissetmelidir. Yıllardır çalışmaktan başka hiçbir şey yapmamış, aşk hayatını neredeyse noktalamış Freya için, onu yeniden kadın gibi hissettirecek adamı bulması şarttır. Ama bunun için yeterince vakti yoktur. Bu konuda internete bir ilan vermenin işleri hızlandıracağını düşünür. Oysa ona kendini yeniden kadın gibi hissettirecek adam neredeyse burnunun dibinde, daha doğrusu üst katındadır. Freya onu fark etmeden, adam ilanı fark eder.

Zaten Freya'yı bir süreliğine yalnız bırakan ilham perileri de çok uzaklara değil, sadece üst kata kadar gitmişlerdir. Freya'nın yapması gereken tek şey, çözümü uzaklarda aramaktan vazgeçmektir.

"Hem eğlenceli hem de dokunaklı bir hikâye."
-Bookllist-



Kitap Yorumu:

Merhabalar :) İzmir Kitap Fuarı ganimetlerimden biri daha okundu. Bu sene tembellik edip fuar yazısı paylaşmadım :(  Fuarda çok güzel zamanlar geçirdik, pek çok anımız oldu, fakat pek fazla fotoğraf yok elimde malesef, belki alışveriş postu gibi bir postta aldıklarımı yazarım.

Evet, Nemesis biliyorsunuz fuarda uygun fiyatları, şeker gibi renk renk kitapları ile göz dolduran bir yayınevi. Nemesisten aldığım kitaplardan ilki, Sahile Aşk Vurunca. Final haftamız seçimlerden ötürü birkaç gün ertelenince, elime alıp okuyup bitirdiğim bir kitap oldu. Zira sayfa sayısına aldanmayın, puntolar epeyce iri. 

Ana karakterimiz Freya, bir tasarımcı. Anne ve babasını bir trafik kazasında kaybeden Freya, kız kardeşi Anna'yı okutan, kardeşi için kendi hayallerinden vazgeçmiş bir abla.

Freya'nın üst kat komşusu Greg, aslında defalarca Freya'ya çıkma teklif etmiş, genç ve yakışıklı biridir. Fakat, Greg, bir avukattır. Ve Freya'nın avukatlara karşı bir koruma kalkanı vardır :) Freya'nın acilen kaybolan ilhamını bulması ve kısa zaman içinde bir web sitesi tasarlaması gerekir. İlham kaynağı aslında yanı başındadır, bakalım Freya, inadını kırıp, Greg'e kapılarını açacak mıdır?

Karakterler açısından bakarsak, Freya hariç herkesi sevdim. Greg, çok şeker bir karakterdi. Freya, kitap boyunca beni uyuz etti. Benim kitapta en çok ilgimi çeken, Freya'nın diğer bir komşusu şef Max ile Freya'nın kız kardeşi Anna. Bu ikiliyi okumak daha çok ilgimi çekti. 

Kitap, eğlenceli bir okuma süreci vaadediyor. Özellikle, Anna'nın Greg ile olan planları :) Max ile olan sahneleri :) 

Fakat, malesef kapak görseli ve kitabın adı son derece alakasız içerikle. Deniz,kum,güneş temalı bir aşk hikayesi beklemeyin yani, öyle bir dünya yok bu kitapta :)

11 kitaplık bir serinin ilk kitabı olan Sahile Aşk Vurunca, birkaç saat içinde bitirebileceğiniz akıcılıkta bir kitap. Fakat ben seriye devam etmeyi düşünmüyorum, Max- Anna kitabı hariç :) Keyifli okumalar :)



Kitabın Yazarı: Kate Perry
Çevirmen: Pınar Polat
Yayınevi: Nemesis Yayınları
Sayfa Sayısı: 304
Basım Yılı: 2015


Kitaba puanım 4/5.











1 yorum:

  1. Merhaba, sitenizi çok beğeniyoruz. Sitemizin ziyaretçileri de blog sitenizden överek bahsediyorlar. Sizleri de "Türkiye'nin En Sevilen Blogları" arasında görmek isteriz. www.Seviliyo.com 'a blogunuzu eklerseniz çok seviniriz. Blog sitenizi eklemek için lütfen tıklayınız.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...