21 Ağustos 2015

Her Güne Bir Öpücük- Rachel Gibson- Yurt Dışı Okur Yorumları ve Yurt Dışı Kapakları




5 YILDIZ



Rachel Gibson okumak, eğlence garantili. Onun karakterleri, eğlenceli, seksi ve kendini sevdiriyor. Yeni kitap için sabırsızlanıyorum! İyi eğlenceler.

4 YILDIZ




Rachel Gibson'dan başka bir eğlenceli kitap. Onun kitapları her zaman çok eğlenceli . Ancak birçok insan gibi, ben de çok kısa buldum. Bu biraz hayal kırıklığı yarattı.

3 YILDIZ



Rachel Gibson kitaplarından birkaçını okudum ve bu kitap benim tüm zamanlar favorim değil. Bu kitapta karakterleri kopuk hissettim . Bu sadece benim kişisel zevkimin bir yansımasıdır. Hala kitapları okunmaya değer ve ben hala onun kitaplarını okumaya devam edeceğim!


2 YILDIZ




Ben genellikle Rachel Gibson'ı seviyorum ve ben bunun bir roman olduğunu biliyorum ama çok hızlı aktığını hissettim.İçinde bir sihir eksikti .

1 YILDIZ




Hayal kırıklığına uğrattı. Bayan Gibson benim en sevdiğim yazarlardan biridir, ama bu kitap bana kısa yol gibi göründü. İlişkilerin hiçbirinin ana karakterler de dahil olmak üzere çok detaylı olarak ele alınmadığını hissettim.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...