4 Ağustos 2015

RKBT 5. GÜN TATLI YALAN- YURT DIŞI YORUMLARI



Turumuzun 5. gününde, sıra geldi yurtdışında kitabımızı okuyan kişilerin paylaştığı yorumlara. Genel olarak sevilen kitabımız hakkında bakalım neler denmiş?

5 PUAN



Bu kitabı Tatlı Sır'a tercih ederim. Liis çok güçlü bir kadın karakter, onu sevdim, serideki favori kadın karakterim! Thomas ise çok sevimli. 
Bir sonraki kitap Taylor'ın hikayesi (Beautiful Sacrifice), fakat Tyler'ın hikayesinin daha ilginç olacağını düşünüyorum.


4 PUAN 



Liis'in gücünü sevdim, bu tamamen gitmesine izin vermemesiyle alakalı olabilir. Thomas, benim Maddox'um <3 Onun acılarını ve duygusal iniş çıkışlarını okumak zor oldu ve ben ona hep sarılmak istedim. Serinin bir sonraki kitabını dört gözle bekliyorum!

3 PUAN




Öncelikle izin verin, Jamie McGuire'i sevdiğimi söyleyeyim. Ama bu kitap, sadece "Tamam"dı. Ben Maddox Kardeşleri seviyorum ama hikayede çok şey yoktu! Daha fazla ayrıntı gerekli. Belki ikili bakış açısı yapmış olsaydı, bilemiyorum. 


2 PUAN



Bir zevk vermedi. Karakterler, gelişmiş değildi. Onlar, gelişigüzeldiler. Zayıftı. İki karakter arasındaki ilişkide bazı potansiyeller vardı ama yazar bazı noktalarda işkence yapmak ister gibiydi. Bitiş ani ve doğal akış yoktu.


1 PUAN



Bana biraz basmakalıp geldi. Hayal kırıklığına uğradım. Tatlı Bela'yı çok sevmiştim ama bu kitap, biraz aşağıda kaldı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...