8 Ekim 2015

DKOE- SINIR- BEYZA ALKOÇ- YORUM



Kitap Tanıtımı:

Bu hikâyedeki Mavi Kuş benim, sevgilim. Hareket edebiliyorum, ama hiçbir yere gidemiyorum. Sen de benim kafesimsin. Senden giderken sana çarpıp yaralanacağım günü bekliyorum. Çünkü biliyorum, Sen beni yaraladığında, İşte ben ancak o gün özgür olacağım. Şimdi beni özgür bırak, İstersen öldür, Ama önce özgür bırak...

Hayatı hırslarından ve tutkularından ibaret sanan bir adamın sınırları; engelleri olan genç bir kız tarafından aşılabilir mi? Peki, bu adam... Aşık olabilir mi? Tutku dolu satırlara hazır olun.


Kitap Yorumu:

Yepyeni bir kitap yorumu ile merhaba. Etkinlik grubumuzun bu seferki konuğu, Yakamoz Kitap'tan çıkan Sınır. Sınır, yazar Beyza Alkoç'un ilk kitabı.

Ana kahramanımız Nehir Erdem, kendi kullandığı arabayla geçirdiği bir kaza neticesinde sakat kalıyor. Babasının şirketinin bulunduğu zor durumdan kurtulması için bir çözüm vardır. Nehir'in Bora Karahanlı ile evlenmesi ! Yani bir nevi şirket evliliği bu. Çünkü, Bora son derece çapkın ve ukala biri. Nehir'in durumu ise malum.

Kendilerini bir anda evli bulan çift için başlarda hayat çekilmez olsa da, daha sonralarında durum değişecektir.

Kitap, benim için 2 bölüme ayrılıyor. 215. sayfadan önce ve sonra. 215. sayfadan sonra çiftimizin Nehir'in tedavisi için İngiltere'ye gitmesi ile kitap benim için son derece akıcı oldu ve bir anda yön değiştirdi. Çabalar, özveriler, başarılar, duygular. Okuması güzel sahnelerdi. Fakat dediğim gibi kitabın ilk yarısı benim için bir parça sönük geçti.

Yazarın başlarda amatör bir şekilde başlayan yazım tarzı kitabın sonlarına doğru bir parça gelişim gösterdi. Fakat, bazı şeyler eksikti kitapta. Ya da bazı kitapların yaş grupları olduğunu düşünürüm kendimce. Ben bu kitabın yaş grubuna dahil değilimdir belki.

Tüm bu eleştirilerimden sonra, kitabın başındaki Mavi Kuş hikayesini ve kitabın sonunda Nehir'in duygu dolu konuşmasını çok beğendiğimi belirterek yorumumu noktalıyorum. Keyifli okumalar dilerim :)


Kitabın Yazarı: Beyza Alkoç
Yayınevi: Yakamoz Yayınları
Basım Tarihi: 2015
Sayfa Sayısı: 392

Kitaba puanım 3/5



1 yorum:

  1. Teşekkürler
    https://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...